سینک ظرفشویی گرانیتی را در طرح های متنوع و شیک می توانید در فروشگاه علائدین مشاهده نمائید. امروزه تولید کنندگان توانسته‌اند بر تنوع محصولات خود افزوده و این چنین موفق به فروش سینک ظرفشویی گرانیتی  در ابعاد و مدل‌های متنوع گردند. در نتیجه متناسب با هر سبک طراحی دکوراسیون داخلی محیط آشپزخانه می توان نسبت به خرید سینک ظرفشویی گرانیتی اقدام نمود.

مزایای سینک ظرفشویی گرانیتی

سینک ظرفشویی گرانیتی دارای مشخصات و ویژگی‌های متعددی است که آن را از سایر انواع سینک‌ها متمایز می‌کند. برخی از ویژگی‌های مهم سینک ظرفشویی گرانیتی عبارتند از:

  • مقاومت بالا: سینک‌ ظرفشویی گرانیتی از مواد ترکیبی شبیه به سنگ گرانیت ساخته شده‌اند که باعث مقاومت بالا در برابر خطوط، ضربه‌ها و حرارت می‌شود.
  • ظاهر زیبا: این نوع سینک های آشپزخانه دارای ظاهری زیبا و در عین حال مات هستند که به دکوراسیون شما ظاهری شیک و مدرن می‌بخشد.
  • ضد باکتری: اکثر سینک‌ ظرفشویی گرانیتی دارای پوشش ضد باکتری هستند که به کاهش رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها کمک می‌کند.
  • آسانی در نگهداری و تمیز کردن: سطح صاف و غیرمتخلصات سینک گرانیتی باعث می‌شود تا آسان تمیز شود و نگهداری از آن نسبت به سایر مواد مانند فولاد ضد زنگ، آسان تر باشد.
  • ایجاد تولید صدای اندک: مواد استفاده شده در سینک گرانیتی باعث می‌شود که صدای ضربه و پایین آوردن ظروف درون سینک کمتر شنیده شود.
  • تنوع رنگی: سینک‌های ظرفشویی گرانیتی در انواع رنگ‌ها و طرح‌ عرضه می‌شوند که به شما امکان می‌دهد تا سینکی متناسب با دکوراسیون آشپزخانه خود را انتخاب کنید.
  • قیمت مناسب: با توجه به مقاومت بالا و طول عمر بالای سینک ظرفشویی گرانیتی، این نوع سینک‌ها به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای استفاده در آشپزخانه‌ها شناخته می‌شوند.

با توجه به این ویژگی‌ها، سینک گرانیتی یک گزینه عالی برای استفاده در آشپزخانه‌های خانگی، رستوران‌ها و فضاهای تجاری است. در صورت تمایل به بررسی بیشتر و مشاهده قیمت خرید کاسه روشویی و سینک ظرفشویی گرانیتی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

فروشگاه علائدین یکی دیگر از مراکز معتبر و باسابقه در عرصۀ فروش لوازم خانگی، توانسته اند امکان خرید سینک ظرفشویی گرانیتی را در مدل‌های شیک و امروزی برای عموم افراد فراهم آورند. علت استقبال از خرید سینک ظرفشویی گرانیتی، این است که از دوام و مقاومت بالا برخوردار می باشد و در عین حال آنتی باکتریال بوده و کمترین صدا را هنگام شستشوی ظروف تولید می کند. در عین حال از تنوع رنگ و مدل برخوردار است و می توان جلوه ای خاص به فضای دکوراسیون داخلی آشپزخانه بخشید.

مدل های متنوع سینک ظرفشویی گرانیتی

  • سینک ظرفشویی گرانیتی یکی از گزینه‌های محبوب برای استفاده در آشپزخانه‌ها است، زیرا دارای ظاهر زیبا و مقاومت بالا در برابر خطوط و ضربه‌ها است. تولید کنندگان مختلف به صورت گسترده انواع مختلف سینک ظرفشویی گرانیتی را عرضه می‌کنند. برخی از انواع شایع سینک ظرفشویی گرانیتی به شرح زیر هستند:
  • سینک یک لگنه: این نوع سینک دارای یک لگن بزرگ برای شستشوی ظروف و ظروف بزرگ است.
  • سینک دو لگنه: این نوع سینک دارای دو لگن جداگانه برای شستشوی ظروف و مواد غذایی است.
  • سینک با لگن عمیق: برخی از سینک‌های گرانیتی دارای لگن‌های عمیق هستند که برای شستشوی ظروف بزرگ و پاک کردن اجناس حجیم مناسب هستند.
  • سینک با لگن کوچک: بعضی از مدل‌های سینک ظرفشویی گرانیتی دارای لگن‌های کوچک جداگانه برای شستشوی مواد غذایی و کارهای کوچک‌تر هستند.
  • سینک با قسمت خشک‌کن: برخی از سینک‌های گرانیتی دارای قسمت خشک‌کن برای قرار دادن ظروف پس از شستشو هستند.
  • سینک با واشر: بعضی از مدل‌های سینک گرانیتی دارای واشر جداگانه برای شستشو و پاک کردن مواد غذایی هستند.
  • سینک با زیرسینک: بعضی از انواع سینک‌ ظرفشویی گرانیتی دارای قسمت زیرسینک برای قرار دادن لوازم شستشو و پاک کردن هستند.

به علاوه، این نوع سینک‌ها در اندازه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف نیز عرضه می‌شوند تا به نیازهای مختلف آشپزخانه‌ها و سلیقه‌های مختلف مشتریان پاسخ دهند. امروزه فروشگاه اینترنتی علائدین توانسته اند امکان مشاهده قیمت، بررسی کلیۀ محصولات و در نهایت خرید آنلاین سینک ظرفشویی گرانیتی و سایر محصولات موجود در فروشگاه را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328   

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926  

موبایل: 09121505053  

 تلگرام: 09121505053  

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()