در این مقالۀ کوتاه شما را با چگونگی و هدف از اجرای آب بندی نمای ساختمان آشنا می سازیم. یکی از اقدامات فنی که باعث جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان می شود، عایق کاری یا همان پوشاندن درز و ترک های نماست. در همین راستا، شاهد به کارگیری خدمات آب بندی نمای ساختمان هستیم. متناسب با نوع مصالح ساختمانی که در نما مورد استفاده قرار گرفته شده است، نوع ترک خوردگی و درزهایی که در نمای ساختمان اتفاق می افتد، متفاوت می باشد. آب بندی نمای ساختمان، با هدف کاهش نفوذپذیری رطوبت در نما صورت می پذیرد. ضمن آنکه باعث افزایش دوام و ماندگاری ساختمان و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز به صورت حرفه ای در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی فعالیت می کنند و این چنین توانسته اند سطح خدمات خود را گسترش داده و به صورت ویژه، قادر به ارائه کلیۀ خدمات مرتبط به نمای ساختمان منجمله آب بندی نما، نماشویی، نقاشی نما، پیچ و روپلاک سنگ نما و ... می باشند.

دلایل انجام آب بندی نمای ساختمان

بنابراین اگر با رطوبت و تخریب بخشی از نمای ساختمان رو به رو شدید، با اطمینان خاطر می توانید از خدمات حرفه ای این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر قادر به آب بندی نمای ساختمان با متریال متفاوت هستند. بدین ترتیب می توانند به ایمن سازی ساختمان کمک نموده و از نفوذ گرد و غبار و باران به داخل نما جلوگیری کنند. متناسب با شرایط آب و هوایی و نوع مصالحی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بایستی هر چند وقت یکبار به بررسی و آب بندی نمای ساختمان بپردازیم چون بی توجهی نسبت  به چنین موضوعی، می تواند خسارت زیادی به ساختمان وارد کند. جهت دریافت خدمات نماشویی و آب بندی نمای ساختمان و مرتفع نمودن ایرادات در نما می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

آب بندی نمای ساختمان یکی از فعالیت های پیشگیرانه برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل ساختمان می باشد. عوامل متعددی وجود دارد که باعث از بین رفتن متریال میان مصالح موجود در نمای ساختمان می گردد. بدین ترتیب ساکنین ساختمان بایستی به محض رویت نم و شوره زدگی در بخشی از نما، نسبت به آب بندی نمای ساختمان هر چه سریع تر انجام دهند. در نمای ساختمان شاهد به کارگیری سیمان، سنگ، آجر، شیشه و ... هستیم که هر کدام از آنها با استفاده از مواد خاص بر روی نما قرار گرفته می شوند. با توجه به اینکه عوامل متعددی باعث از بین رفتن متریال چسبنده و به نوعی ترک خوردگی مصالح نما می گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز تلاش نموده، با اتکاء بر پرسنل متخصص و حرفه ای، قادر به ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان باشند.

رایج ترین روش های آب بندی نمای ساختمان

این چنین متناسب با نمای ساختمان و نوع مصالحی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بایستی با استفاده از ابزارآلات مناسب اقدام به عایق کاری و آب بندی نمای ساختمان نمود. یکی از روش های رایج برای آب بندی نمای ساختمان، استفاده از آب گریزهای پایه آب که امکان استفاده از آن بر روی تمامی سطوح ساختمان فراهم می باشد چون دارای قابلیت جذب آب هستند. به عنوان مثال بر روی نماهای چوبی خام رنگ نشده، آجر، سنگ، کاهگل و سایر مصالح ساختمان این چنینی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از دیگر روش های آب بندی نمای ساختمان، می توان به کاربرد چسب پلی اورتان اشاره نمود که دارای مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی می باشد. در برخی از مواقع، به کارگیری رنگ به عنوان متریال مناسب برای آب بندی نمای ساختمان مشهود است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و در نهایت دریافت خدمات حرفه ای مرتبط به نما همچون عایق کاری و آب بندی نمای ساختمان می توانید با کارشناسان حرفه ای ما در گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()