گروه نماروز از جمله مجموعه هایی است که در حوزۀ خدمات ساختمانی فعالیت دارند و توانسته اند با بهره گیری از نیروی کار مجرب و همچنین ابزارآلات مناسب، شستشوی نمای ساختمان را انجام دهند. خدماتی که توسط این گروه ساختمانی می توانید دریافت کنید، بسیار متنوع است و با اطمینان خاطر قادر به دریافت چنین خدماتی خواهید بود. نماشویی برای برخی از مالکین ساختمان، یک کار ضروری به شمار می رود چون سبک طراحی نما به نحوی است که حفظ نظافت آن، می تواند زیبایی نمای ساختمان را همچنان حفظ نماید.

گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که در زمینۀ فعالیت های ساختمانی، به بهترین شکل ممکن قادر به انجام شستشوی نمای ساختمان با طناب و بدون داربست می باشند.

شستشوی نمای ساختمان با بروزترین متدها

اگر به دنبال دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان هستید، بایستی پیش از اجرای کار، یک متخصص محل مورد نظر را بررسی نماید و سپس می تواند مناسب ترین روش را برای ارائه خدمات برگزیند. این در حالی است که کارشناس مربوطه می تواند به صورت تقریبی هزینۀ شستشوی نمای ساختمان را محاسبه نماید. چندین روش برای شستشوی نمای ساختمان وجود دارد چون منطبق بر نوع مصالحی که در نمای ساختمان به کار برده می شوند، بایستی نماشویی بدون آسیب دیدگی به مصالح صورت بپذیرد. در همین راستا، گروه ساختمانی نماروز با بهره گیری از بروزترین تجهیزات و استفاده از روش های جدید و تکنیکال، قادر به شستشوی نمای ساختمان با تجهیزات کار در ارتفاع می باشند. از جمله روش های رایج برای شستشوی نمای ساختمان می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • شستشو با مواد شوینده، تی و دستمال
  • شستشو با دستگاه واترجت
  • شستشو با دستگاه سند بلاست

در واقع منطبق بر نوع مصالح ساختمانی که در نما وجود دارد، مجری کار تلاش می کند بهترین روش شستشوی نمای ساختمان را انتخاب نماید.

شستشوی نمای ساختمان به منظور حفظ و نگهداری از مصالح نما و همچنین از بین بردن آلودگی های بوجود آمده صورت می پذیرد. در واقع با استفاده از متریال مناسب و همچنین روش تکنیکال و تجهیزات بروز می توان در مدت زمان اندک، اجرای شستشوی نمای ساختمان را با طناب و سایر تجهیزات کار در ارتفاع انجام داد. با توجه به گسترش ساختمان های بلند مرتبه، برای مالکین ساختمان حفظ و نگهداری نمای ساختمان برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو به دنبال دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان، هر چند وقت یکبار می باشند. گروه کار در ارتفاع نماروز با در اختیار داشتن یک سری امکانات پیشرفته و تکنسین های مجرب، به صورت کاملاً اصولی قادر به شستشوی نمای ساختمان به روش های متفاوت هستند.

شستشوی نمای ساختمان با بهترین روش

امروزه  نماشویی  به روش های متفاوت اجرا می شود چون متناسب با تنوع مصالح ساختمانی که مورد استفاده قرار می گیرد، نبایستی آسیبی به مصالح ساختمانی وارد گردد. به عنوان مثال جهت شستشوی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه ای به هیچ عنوان نبایستی از دستگاه های سند بلاست استفاده نمود چون می تواند باعث ایجاد خط و خش بر روی مصالح گردد و آسیب جدی به آنها وارد کند.

این در حالی است که جهت شستشوی نمای ساختمان غیر صیقلی همچون سنگ، سیمان و آجر نما می توان از مزایای دستگاه واترجت و سند بلاست استفاده نمود. چرا که توسط چنین تجهیزاتی، آب و یا آب مخلوط با پودر توسط دستگاه با فشار بالا، از طریق نازل مخصوص به بیرون پاشیده می شود و این چنین از قدرت خروجی دستگاه برای از بین بردن و پاک کردن سطوح نمای ساختمان استفاده می گردد. بنابراین افرادی که در حوزۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کنند، با اتکاء بر توانمندی افراد متخصص، قادر به شستشوی نمای ساختمان با طناب، داربست، بالابر و دیگر تجهیزات کار در ارتفاع می باشند. در حالت کلی، جهت دریافت خدمات نماشویی با حداقل دستمزد می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 214
نمایش همه
علاقه مندی ها ()