عایق الاستومری با روکش آلومینیومی یکی از بهترین عایق ها است که در ساختمان ها از آن استفاده ی زیادی می شود. این نوع از عایق الاستومری در مقابل ضربه مقاوم است و جذب کمترین رطوبت را دارد. از عایق الاستومری فویلدار برای 

شرکت تهران دما از مراکز معتبر فروش عایق الاستومری با روکش آلومینیومی است که این محصول را با کیفیت بسیار بالا عرضه می کند. از عایق الاستومری فویلدار در صنایع مختلف استفاده می شود که بیشترین کاربرد آن در صنعت ساختمان سازی است. عایق الاستومری با روکش آلومینیومی موجب جلوگیری از هدر رفت انرژی می شود. از عایق الاستومری با روکش آلومینیومی برای بخش خارجی ساختمان ها استفاده می شود و عدم استفاده از عایق الاستومری فویلدار در ساختمان موجب زود  تر سرد شدن خانه می شود. برای خرید عایق الاستومری فویلدار با ما تماس بگیرید.

مزایای عایق الاستومری روکش دار

عایق الاستومری روکش دار سبک و منعطف است و به راحتی نصب می شود. عایق الاستومری با روکش آلومینیومی دارای مقاومت بالایی در مقابل روغن ها و مواد شیمیایی است. این عایق از نفوذ رطوبت جلوگیری می نماید و بنابراین طول عمر این عایق بسیار بالا است. عایق الاستومری با روکش آلومینیومی عملکرد حرارتی بالایی دارد.

قیمت عایق الاستومری با روکش آلومینیومی

عایق الاستومری فویلدار باید در کنار کیفیت خوب ، قیمت مناسبی هم داشته باشد. کیفیت یکی از عوامل موثر در قیمت عایق الاستومری با روکش آلومینیومی است و هر چه کیفی عایق الاستومری روکش دار بالاتر باشد ، قیمت عایق الاستومری روکش دار نیز بالاتر می رود. به دلیل نوسانات بازار های داخلی برای فروش محصولات الاستومریک ، قیمت ها متغیر هستند. فروشندگانی که عایق الاستومری با روکش آلومینیومی را به صورت مستقیم ارائه می کنند، قیمت های مناسب تری را در نظر می گیرند و می توانید خرید عایق الاستومری با روکش آلومینیومی را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

عایق الاستومری با روکش آلومینیومی مسلح شده و فویل آلومینومی که برای آن استفاده می شود از 130 میکرون تا 240 میکرون مختلف است. داشتن فویل برای عایق الاستومری در انواع عایق حرارتی لوله و عایق حرارتی رول قابلیت اجرا دارد. از ویژگی های عایق الاستومری با روکش آلومینیومی ، مقاومت بالا در برابر ضربه و اجسام تیز، عملکرد بالا و جذب کمترین رطوبت ، نگهداری آسان و... می باشد. عایق الاستومری روکش دار بهترین عایق برای مهار انرژی است و معمولا این عایق الاستومری با روکش آلومینیومی دارای چسب هستند و نصب ساده ای دارند.

شرکت تهران دما فروش عایق الاستومری روکش دار را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند و برای خرید عایق الاستومری با روکش آلومینیومی می توانید از طریق این مجموعه بهترین نوع عایق الاستومری فویلدار را تهیه کنید.  

خرید عایق الاستومری فویلدار

از عایق الاستومری روکش دار در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. عایق الاستومری با روکش آلومینیومی موجب افزایش بار گرمایی محیط خانه می شود و از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند و عدم استفاده از عایق الاستومری با روکش آلومینیومی می تواند منجر به هدر رفت انرژی و پرداخت بهای بسیار زیادی شود. همچنین استفاده از عایق حرارتی در کف خانه ها و دیوار و سقف موجب می شود که از خارج شدن حرارت از محیط جلوگیری می کند. حتی برای خانه هایی که از پنجره های دوجداره هم استفاده می کنند اگر از عایق الستومری برای ساختمان استفاده نشده باشد به سرعت خانه سرد می شود.

استفاده از عایق الاستومری در بخش داخلی ساختمان ها نیاز به روکش ندارد اما در بخش خارجی ساختمان ها نیاز است که از عایق الاستومری با روکش آلومینیومی استفاده شود تا بتواند در شرایط محیطی و ضربه بهترین کارایی را داشته باشد. برای خرید عایق الاستومری فویل دار با ما تماس بگیرید.

مجموعۀ تهران دما 

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()