پنل دوش حمام با عنوان شاور پنل شناخته می شود. در واقع این محصول، ترکیبی از شیر حمام، علم دوش و در صورت تمایل ماساژور است. از ویژگی های شاخص پنل دوش حمام می توان به قابلیت نصب روکار آن اشاره نمود. این چنین نیاز به کندن دیوار و نصب اتصالات به صورت توکار نیست و می تواند عاملی مؤثر برای صرفه جویی در هزینه ها محسوب گردد. در واقع افرادی که با تجهیزات قدیمی در حمام رو به رو هستند، با خرید پنل دوش حمام روکار می توانند زیبایی خاصی به نمای دکوراسیون این محیط ببخشند. جهت بررسی بیشتر و مشاهدۀ طرح های متنوع پنل دوش حمام می توانید به فروشگاه علائدین مراجعه نمائید.

اجزای مهم انواع پنل دوش حمام

از اجزای اصلی پنل دوش حمام می توان به صفحه اصلی پنل، هندل و سردوش اصلی اشاره نمود. البته برخی از مدل های پنل دوش حمام مجهز به ماساژور، پاشور و یا وان پرکن هستند. این چنین متناسب با سلیقۀ شخصی، قادر به خرید سینک ظرفشویی گرانیتی و پنل دوش حمام مورد پسند خود خواهید بود. لازم به ذکر است که پنل دوش حمام منطبق بر طراحی و کاربری که دارد، ممکن است دارای آپشن های متفاوت باشد و این چنین راحت تر می توانید انتخاب خود را منطبق بر بودجه ای که در اختیار دارید، انجام دهید.

در این صورت امکان خرید پنل دوش حمام ارزان و همچنین گران قیمت در طرح های شیک امروزی برای شما فراهم می باشد. برخی از مدل های پنل دوش حمام، علاوه بر داشتن هندل اصلی (وظیفه کنترل و تنظییم فشار و دمای آب دارد)، دارای هندل های دیگری برای تنظیم و کنترل سایر آپشن های موجود در پنل دوش حمام می باشد. جهت مشاهدۀ قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی و پنل دوش حمام و در نهایت سفارش اینترنتی این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

تولید کنندگان تجهیزات و اتصالات ساختمانی توانسته اند با بهره گیری از متریال با کیفیت و ایده های خلاقانه، موفق به ساخت پنل دوش حمام در طرح های متنوع گردند. این چنین شاهد به کارگیری پنل دوش حمام مدرن در طراحی و ساخت سازه های جدید هستیم. البته مالکین ساختمان های قدیمی نیز جهت تعویض اتصالات حمام، می توانند نسبت به خرید پنل دوش حمام اقدام نمایند. از ویژگی های مهم پنل دوش حمام به داشتن آپشن هایی همچون ماساژور، پاشور و پرکن وان اشاره نمود. ضمن آنکه امکان نصب پنل دوش حمام به صورت روکار وجود دارد و نیاز به صرف هزینه برای بازسازی و کندن دیوار یا محل قرارگیری اتصالات در فضای حمام نیست. فروشگاه علائدین متناسب با نوع فعالیتی که در زمینۀ فروش تجهیزات ساختمانی مرتبط به سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه انجام می دهند، توانسته اند امکان خرید پنل دوش حمام را برای مشتریان قرار دهند.

نکاتی در مورد خرید پنل دوش حمام ارزان

نکات مهمی که پیش از خرید پنل دوش حمام بایستی مد نظر قرار دهید، عبارتند از : جنس متریال به کار رفته، ابعاد، مدل و قیمت آن می باشند. این چنین متناسب با محیط حمام، قادر به انتخاب بهترین پنل دوش حمام خواهید بود. لازم به ذکر است که طرح های متنوعی از پنل دوش حمام را می توانید در ارتفاع 100 الی 200 سانتی متر و عرض 20 الی 35 سانتی متر مشاهده نمائید. بنابراین متناسب با فضای خالی و طراحی دکوراسیون داخلی حمام، می توانید مناسب ترین پنل دوش حمام را خریداری نمائید.

قیمت پنل دوش حمام بر اساس موارد مذکور تعیین می گردد و در نتیجه متناسب با بودجه ای که برای خرید اتصالات سرویس بهداشتی همچون حمام مد نظر قرار داده اید، قادر به خرید سینک ظرفشویی گرانیتی و پنل دوش حمام ارزان و همچنین گران قیمت خواهید بود. در صورت لزوم به بررسی مدل های بیشتر از پنل دوش حمام می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328    

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926

موبایل: 09121505053 

 تلگرام: 09121505053 

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 393
نمایش همه
علاقه مندی ها ()