کاسه روشویی یکی از اقلام ضروری در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی محسوب می گردد. به طور کلی متناسب با فضای سرویس بهداشتی می توان از کاسه روشویی، کابین روشویی و سایر تجهیزات در متریال متفاوت استفاده نمود. در زمان خرید کاسه روشویی بایستی یک سری موارد مهم را مد نظر قرار دهید. با توجه به اینکه امروزه شاهد افزایش تنوع مدل های کاسه روشویی در سطح بازار هستیم. متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید کاسه روشویی پایه دار و دیواری اقدام نمائید. فروشگاه علائدین در زمینۀ فروش تجهیزات ساختمانی توانسته اند موفق به عرضۀ انواع کاسه روشویی و دیگر محصولات مرتبط گردند.

مهمترین نکات در خرید کاسه روشویی

از ویژگی های روشویی پایه دار می توان به سهولت لوله و اتصالات را در فضای مناسب پوشاند. در حال حاضر می توانید کاسه روشویی را در سایز و متریال متفاوت خریداری نمائید. فروش کاسه روشویی پایه دار در مدل های کابینتی، سنگی و چینی در ابعاد متفاوت صورت می پذیرد. کاسه روشویی از جمله وسایل جانبی است که متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی این محیط، می توان در مدل و طرح های متفاوت آن را خریداری نمود. فروش کاسه روشویی در مدل های متفاوت صورت می پذیرد و این چنین متناسب با سرمایه ای که در اختیار دارید، می توانید بهترین محصول را خریداری نمائید. خرید پنل دوش حمام را از طریق سای انجام دهید.

در حال حاضر، امکان خرید کاسه روشویی چینی، سرامیکی، سنگی، چوبی و شیشه ای وجود دارد. بنابراین متناسب با بودجه ای که برای خرید تجهیزات دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی در نظر گرفته اید، می توانید نسبت به خرید کاسه روشویی ارزان و یا گران قیمت اقدام نمائید. بنابراین جهت بررسی مدل های متنوع کاسه روشویی، کابین روشویی و دیگر تجهیزات ساختمانی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید. در نهایت پس از بررسی کلیۀ محصولات و مقایسۀ آنها با یکدیگر می توانید بهترین انتخاب و خرید پنل دوش حمام و کاسه روشویی را داشته باشید.

مدت زمان زیادی نیست که کاسه روشویی در طرح های متفاوت به بازار عرضه می شود. این چنین افرادی که خواستار خرید کاسه روشویی هستند، می توانند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، بهترین انتخاب خود را داشته باشند. کاسه روشویی، کابین روشویی، آینه  دستشویی و ... برخی از انواع تجهیزات ساختمانی مرتبط به سرویس بهداشتی هستند. این چنین در طرح های متنوع می توانید این نوع محصول را خریداری نمائید. از جمله انواع کاسه روشویی می توان به کاسه روشویی سنگی، کاسه روشویی سنگی رودخانه ای، کاسه روشویی سرامیکی و چینی و کاسه روشویی چوبی اشاره نمود. فروشگاه علائدین به عنوان یکی از عرضه کنندگان تجهیزات ساختمانی به شمار می روند که در لیست محصولات خود، موفق به فروش کاسه روشویی در طرح های متنوع می باشند.

فاکتورهای مؤثر در قیمت کاسه روشویی

بنابراین متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی می توانید محصول با کیفیتی را در ابعاد متفاوت خریداری نمائید. وزن، ضخامت، ظرافت و شفافیت برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید کاسه روشویی بایستی در نظر گرفته شوند. لازم به ذکر است که تولید کنندگان تجهیزات ساختمانی، در درجه بندی متفاوت اقدام به تولید کاسه روشویی می نمایند. بنابراین هنگام خرید کاسه روشویی بایستی به گروه بندی چنین تجهیزاتی توجه داشته باشید چون بر روی قیمت محصول تأثیر می گذارد.

با این تفاسیر، قیمت کاسه روشویی بر اساس میزان کیفیت، جنس و ابعاد آن تعیین می گردد. متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، قادر به خرید کاسه روشویی سنگی، سرامیکی و یا چینی خواهید بود. از مزایای کاسه روشویی چینی و سرامیکی می توان به تنوع بالای این محصول، داشتن قیمت مقرون به صرفه و مقاومت بالا در برابر حرارت و جریان الکتریسیته اشاره نمود. در صورت تمایل به خرید کاسه روشویی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید و پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود، بهترین انتخاب خود را خواهید داشت.

  فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328    

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926

موبایل: 09121505053 

 تلگرام: 09121505053 

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()