چندین سال است که شاهد افزایش تنوع تجهیزات آشپزخانه هستیم و سینک ظرفشویی گرانیتی یکی از این لوازم خانگی به شمار می رود. فروش سینک ظرفشویی گرانیتی در مدل و رنگبندی متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب می توان با هر دکوراسیون داخلی آشپزخانه، هماهنگی لازم را ایجاد نمود. معمولاً سینک ظرفشویی گرانیتی در دو دسته بندی اصلی دو لگن و یا تک لگن تولید و روانۀ بازار می گردد و به صورت توکار این نوع سینک را نصب می کنند. اگر در پی خرید سینک ظرفشویی گرانیتی و کاسه روشویی ارزان قیمت و با کیفیت هستید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه علائدین داشته باشید.

خرید سینک ظرفشویی گرانیتی با کیفیت و ارزان

در ادامۀ پست شما را با برخی از ویژگی های مهم یک سینک گرانیتی با کیفیت آشنا می سازیم تا هنگام خرید این محصول، بتوانید بهترین سینک را خریداری نمائید. معمولاً سینک ظرفشویی گرانیتی مرغوب در برابر ضربه و سقوط اجسام همچون ظروف سنگین، حین شستشو مقاوم بوده و تغییر شکل نمی دهد. این در حالی است که شستشوی سینک ظرفشویی گرانیتی در برابر لکه بسیار راحت است و به سهولت می توان با استفاده از مواد شوینده آلودگی های بوجود آمده بر روی سطوح را از بین برد. هنگام شستشوی ظروف، سینک ظرفشویی گرانیتی نسبت به سینک استیل از صدای کمتری برخوردار است.

سینک ظرفشویی گرانیتی دارای ساختار و بدنۀ مستحکمی است و به همین دلیل از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. ضمن آنکه از نظر شکل ظاهری و رنگبندی، بسیار شیک و مجلل است. قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی بر اساس میزان کیفیت آن و همچنین طرح تعیین می گردد. بنابراین متناسب با هر بودجۀ مالی، می توانید اقدام به خرید سینک ظرفشویی گرانیتی ارزان و یا گران قیمت نمائید. جهت سفارش اینترنتی  خرید کاسه روشویی و سینک ظرفشویی گرانیتی با کیفیت بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

سینک ظرفشویی گرانیتی یکی از رایج ترین انواع سینک موجود در بازار محسوب می گردد. در همین راستا، سازندگان و طراحان دکوراسیون داخلی ساختمان ها، جهت تزئین دکوراسیون داخلی آشپزخانه، خواستار خرید سینک ظرفشویی گرانیتی هستند چون از دوام و تنوع رنگبندی برخوردار است. سینک ظرفشویی گرانیتی شامل 70 الی 80 درصد گرانیت و حدود 20 الی 30 درصد مواد اکریلیک یا رزین می باشد. با توجه به اینکه روزانه برای تعداد دفعات بسیار از سینک ظرفشویی استفاده می شود، سطح کیفیت جنس به کار رفته در ساخت سینک ظرفشویی از اهمیت بالایی برخوردار است. عمدتاً اکثر افراد، سینک ظرفشویی با جنس استیل را می شناسند ولی در این مقاله تلاش داریم تا شما را ویژگی های بارز و قابل توجه سینک ظرفشویی گرانیتی آشنا سازیم که توسط فروشگاه علائدین در مدل و طرح های متنوع به بازار عرضه می شود.

خرید سینک ظرفشویی گرانیتی برای آشپزخانه مدرن

از مشخصه های بارز و اصلی سینک ظرفشویی گرانیتی می توان به مقاومت بالای آن اشاره نمود. این نوع سینک در برابر سقوط اجسام سنگین از استحکام بالایی برخوردار است. البته به میزان شدت و نوع ضربه بستگی دارد که عمدتاً میزان آسیب دیدگی این دسته از سینک های ظرفشویی بسیار پایین است. از دیگر ویژگی های مهم سینک ظرفشویی گرانیتی می توان به مقاومت بالای آن در برابر حرارت اشاره نمود. در واقع این نوع سینک نسبت به سینک های استیل دارای مقاومت بیشتری هستند و قادر به تحمل دمای 535 درجه فارنهایت معادل 280 درجه سانتی گراد می باشند. البته همواره توصیه می شود که از قرار دادن ظروف داغ بر روی سینک ظرفشویی جلوگیری نمائید تا طول عمر آن افزایش پیدا کند. از دیگر مزیت های سینک ظرفشویی گرانیتی می توان به ضد خش بودن آن اشاره نمود و ایجاد خراشیدگی بر روی آن، حالت ناخوشایندی بوجود نمی آورد. جهت مشاهدۀ مدل و رنگبندی های متنوع سینک ظرفشویی گرانیتی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

 فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328    

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926 

موبایل: 09121505053 

 تلگرام: 09121505053  

اینستاگرام:aladdin_lampshop

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()