شارژ کپسول با استفاده از دستگاه های مخصوص قابل انجام می باشد. همانطور که می دانید، منقضی شدن تاریخ اعتبار کپسول های آتش نشانی، نیاز به بررسی برچسب مندرج بر روی کپسول دارد. نکات فراوانی در خصوص خرید کپسول آتش نشانی وجود دارد که این مسئله در زمینۀ فرآیند شارژ کپسول نیز صادق است. در حال حاضر شاهد به کارگیری کپسول های آتش نشانی در حجم و رنگبندی متفاوت هستیم. بدین ترتیب هنگام مراجعه به کارگاه های شارژ کپسول آتش نشانی بایستی به نکات مهم این چنینی توجه داشته باشید. خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز با سابقه در زمینۀ ارائه خدمات شارژ کپسول های آتش نشانی محسوب می گردد که توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک موفق به شارژ انواع کپسول آتش نشانی گردند.

شارژ فوری کپسول آتشنشانی

از جمله راه هایی که برای شناخت نوع کاربری انواع کپسول آتش نشانی وجود دارد، رنگ به کار رفته در بدنۀ کپسول می باشد. متناسب با نوع مواد اشتعال زایی که در محیط های مختلف وجود دارد، از کپسول های آتش نشانی با محتویات متفاوت استفاده می شود. در این صورت دارای خاصیت خاموش کنندگی مناسب خواهد بود. از این رو، هنگام شارژ کپسول آتش نشانی، متصدی دستگاه ها با آگاهی و داشتن دانش کافی نسبت به چنین موضوعات مهمی، از متریال مناسب و استاندارد استفاده می نمایند.

معمولاً یک دستورالعمل مشخص در خصوص چگونگی شارژ کپسول وجود دارد و بدین ترتیب مراکز و کارگاه های ارائه دهندۀ چنین خدماتی، اطلاعات جامع در این زمینه دارند. با رعایت نکات ایمنی و بررسی قسمت های مختلف کپسول، نسبت به شارژ کپسول منطبق بر دستورالعمل اصلی اقدام می نمایند. در صورت تمایل به دریافت خدمات تخصصی شارژ کپسول در مدت زمان کوتاه می توانید با پرسنل مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

شارژ کپسول آتشنشانی  توسط دستگاه های مخصوص انجام می پذیرد چون نوع محتویاتی که درون چنین کپسول هایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، متفاوت تعیین می گردد. به عبارتی متناسب با نوع مواد اشتعال زایی که در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بایستی کپسول آتش نشانی مناسب استفاده نمود که قابلیت اطفاء حریق را در مواقع لزوم داشته باشند. در محیط های مختلف، شاهد به کارگیری کپسول های آتش نشانی در ظرفیت های متفاوت هستیم. از آنجایی که این دسته از کپسول ها دارای تاریخ انقضاء هستند، بایستی پیش از منقضی شدن نسبت به شارژ کپسول اقدام نمائید. مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران سال های متوالی است که در حوزۀ شارژ کپسول های آتش نشانی فعالیت دارند.

شارژ کپسول آتش نشانی با تجهیزات پیشرفته

بازدید قسمت های مختلف کپسول آتش نشانی، نسبت به عملکرد صحیح اهرم و عدم گرفتگی لوله تنها برخی از مواردی هستند که هنگام شارژ کپسول، توسط متصدی مربوطه انجام می پذیرد. در زمان شارژ کپسول بایستی تنها از همان متریالی که در ابتدا داخل آن وجود داشته، استفاده می گردد تا عملکرد درستی داشته باشد. بهره گیری از متریال دیگر می تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد. جهت شارژ کپسول آتش نشانی بایستی نکات ایمنی را رعایت نمود و به نحوی امکان بازدید از محل کارگاه برای مشتریان وجود داشته باشد.

پس از شارژ کپسول، بایستی از سوی اپراتور دستگاه نسبت به پلمپ نمودن اهرم و دستگیره اقدام شود و حتماً کارت شارژ بر روی آن الصاق گردد. نکات متعددی در خصوص راه اندازی کارگاه شارژ کپسول آتش نشانی وجود دارد که افراد بایستی بدان توجه و دقت کافی داشته باشند. هنگام بازدید از محل ارائه دهندۀ خدمات شارژ کپسول مد نظر قرار دهید. هم اکنون در مدت زمان کوتاه، قادر به دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی، از سوی مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران خواهیم داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای مراجعه به محل، می توانید با کارشناسان ما هماهنگی های لازم را انجام دهید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()