هنگامی که صحبت از نماشویی است، برخی از افراد با چنین کاری موافق و دیگر افراد مخالف هستند. اجازه دهید در این مقاله، به مقولۀ تخصصی ارائه خدمات نماشویی و اهداف اجرای این کار بپردازیم. به طور کلی نماشویی یا شستشوی نمای ساختمان، یک کار تخصصی است و نیاز به یک سری ابزارآلات مخصوص دارد. با توجه به اینکه اکثر افراد، نماشویی را تنها از جنبۀ شستشو و نظافت مصالح نمای ساختمان در نظر می گیرند. بایستی به این مسئله مهم اشاره نمود، که امکان بررسی وضعیت قسمت های مختلف نمای ساختمان توسط مجری کار فراهم می باشد. در نتیجه، زودتر می توان قسمت های آسیب دیده و معیوب مرتبط به نما را ترمیم نمود و بدین ترتیب هزینۀ نگهداری ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و عمر ساختمان را می توان افزایش داد. گروه کار در ارتفاع نماروز در طول سال ها فعالیت، توانسته اند با تهیۀ ابزارآلات مخصوص و رعایت نکات ایمنی، به صورت اصولی خدمات نماشویی را به متقاضیان ارائه دهند.

شیوه های رایج نماشویی ساختمان

نکتۀ مهم و اساسی که در زمینۀ امور نماشویی وجود دارد، نحوۀ ارائۀ خدماتی است که مجری کار بایستی در نظر بگیرید. با توجه به تنوع مصالح ساختمانی، نوع متریال و روش اجرای نماشویی متفاوت در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال جهت  شستشوی نمای ساختمان  ساختمان های شیشه نما و کامپوزیت، استفاده از تی، دستمال و مواد شوینده بهترین گزینه محسوب می گردد. این در حالی است که جهت نماشویی مصالح غیر صیقلی می توان از دستگاه های واتر جت و سند بلاست استفاده نمود. این چنین با پاشش آب و پودر ریز بر روی سطوح جرم گرفته، می توان در مدت زمان کوتاه و با کیفیت عالی شستشوی نمای ساختمان را انجام داد. اگر متقاضی نماشویی ساختمان با حداقل هزینه هستید، می توانید از تخصص و تجربیات گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

با توجه به تنوع سبک طراحی نمای ساختمان، حفظ زیبایی و نظافت نما بیش از گذشته مورد توجه افراد قرار گرفته می شود. در همین راستا، شاهد گسترش خدمات ساختمانی در حوزۀ کار در ارتفاع و مرتبط به نمای ساختمان هستیم. با توجه به مطالب مذکور، نماشویی یک کار تخصصی می باشد و نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد. از آنجایی که مصالح ساختمانی گوناگونی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، روش های متفاوتی برای شستشوی نمای ساختمان مشخص می گردد. بنابراین توصیه بر این داریم که بتوانیم از امکانات پیش رو به بهترین شکل ممکن استفاده نمود و افراد متخصص بتوانند با رعایت اصول ایمنی، خدمات نماشویی را به مشتریان ارائه دهند.

اجرای اصولی نماشویی ساختمان

گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که در عرصۀ خدمات ساختمان، توانسته اند با استخدام نیروی انسانی متعهد و متخصص، کلیۀ خدمات مرتبط به نمای ساختمان را به مشتریان ارائه دهند. بدین قادر به اجرای نماشویی با استفاده از ابزارآلات مخصوص هستند و متناسب با جنس مصالح نمای ساختمان، بهترین روش را برای اجرای کار در نظر می گیرند. از روش های روتین نماشویی ساختمان می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • نماشویی با داربست
  • نماشویی با طناب
  • نماشویی با آسانسور
  • نماشویی با کلایمر

البته با دسته بندی جنس مصالح نمای ساختمان، بایستی روش مناسبی برای نماشویی مصالح صیقلی و غیر صیقلی در نظر گرفته شود. به عنوان مثال ابزارآلاتی که جهت نماشویی ساختمان شیشه ای و کامپوزیت مورد استفاده قرار گرفته می شود، متفاوت از نمای سنگ می باشد. چرا که نبایستی حین شستشوی نمای ساختمان، صدماتی بر مصالح نما وارد گردد. در همین راستا، جهت اجرای نماشویی بایستی از افراد متخصص خدمات دریافت نمائید. گروه ساختمانی نماروز پیش از هر اقدامی، وضعیت نما و نوع مصالح ساختمانی بایستی در نظر گرفته شود. سپس با آسودگی خاطر می توانند به بهترین شکل ممکن خدمات نماشویی ساختمان با بدون دستگاه و با دستگاه واترجت و سند بلاست انجام دهند.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()