یکی از وسایل ضروری و پرکاربرد در محیط آشپزخانه، سینک ظرفشویی می باشد چون محل مناسبی برای شستن ظروف به شمار می رود. امروزه تولید کنندگان در این صنعت توانسته اند این محصول را در طرح و جنس های متفاوت تولید و روانۀ بازار نمایند. سینک ظرفشویی گرانیتی علاوه بر سینک های استیل از سوی تولید کنندگان به بازار مصرف عرضه می شوند. اگر خواستار خرید سینک ظرفشویی گرانیتی هستید، داشتن یک سری اطلاعات اولیه به شما کمک می کند که بتوانید محصول با کیفیتی را تهیه نمائید. فروشگاه علائدین در لیست تجهیزات ساختمان توانسته اند موفق به فروش سینک ظرفشویی گرانیتی گردند.

خرید سینک ظرفشویی گرانیتی در مدل های متنوع

در طول روز برای مدت زمان طولانی و چندین دفعه از سینک ظرفشویی استفاده می نمائید و این مسئله باعث می گردد تا شما جنس با کیفیتی را برای این محصول در نظر بگیرید. امروزه سینک ظرفشویی گرانیتی پس از استیل دارای دوام و کیفیت بالا می باشد و بسیاری از افراد متقاضی خرید این محصول برای ساختمان مسکونی خود می باشند. با توجه به اینکه هر لحظه امکان سقوط ظروف و یا وسایل سنگین بر روی سینک وجود دارد، سینک های ظرفشویی گرانیتی دارای قابلیت تحمل ضربه های محکم می باشند.

قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی بر اساس ابعاد، طرح و برند متفاوت تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با فضای خالی که برای قرار دادن سینک در نظر گرفته اید، می توانید در طرح های متنوع اقدام به خرید سینک ظرفشویی گرانیتی نمائید. از دیگر ویژگی های شاخص سینک ظرفشویی گرانیتی می توان به تحمل حرارت بالای این محصولات اشاره نمود. بنابراین هنگام ریختن آب داغ و قرار دادن ظروف گرم بر روی سینک، نگرانی خاصی نداشته باشید. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی علائدین ، با اطمینان خاطر می توانید طرح های متنوع سینک ظرفشویی گرانیتی را با قیمت ارزان تهیه نمائید. خرید کاسه روشویی را از طریق سایت انجام دهید. 

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328      

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926         

موبایل: 09121505053             

 تلگرام: 09121505053             

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 280
نمایش همه
علاقه مندی ها ()