پودر ضد سایش با عنوان پودر سخت کننده بتن نیز شناخته می شود. در اجرای پروژه های ساختمانی مختلفی شاهد به کارگیری مواد افزودنی متفاوت هستیم، تا بدین وسیله مهندسان بتوانند بتن های با کیفیت بسازند. نحوۀ استفاده و به کارگیری پودر ضد سایش بتن به صورت خشکه پاشی و یا ملاتی حین کفسازی صنعتی انجام می پذیرد. عمدتاً در روند کفسازی صنعتی، اقدام به خرید پودر ضد سایش یا همان پودر سخت کننده می نمایند. مادۀ سخت کننده بتن یا همان پودر ضد سایش با رنگبندی متفاوت در بازار عرضه می شوند.

خواص پودر ضد سایش بتن

به دلیل خواص منحصر به فردی که پودر ضد سایش بتن دارد، حین اجرای مکانیزۀ آن، پودر سخت کننده به سطح زیرین بتن می چسبد. بدین ترتیب جدا شدن آن را از بتن غیر ممکن می سازد و می تواند عاملی مؤثر بر افزایش مقاومت فشاری بتن گردد. در همین راستا، امروزه پودر ضد سایش از جمله مواد افزودنی و پرکاربرد در صنعت بتن سازی به شمار می رود. معمولاً نگهداری پودر ضد سایش در فضاهای سرپوشیده و بدور از نور مستقیم خورشید و رطوبت صورت می گیرد. ضمن آنکه نمی بایست کیسه های پودر ضد سایش را بر روی یکدیگر قرار داد.

پودر ضد سایش بتن و ژل میکروسیلیس را می توانید از طریق مراکز معتبری همچون هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه خریداری نمائید. متناسب با پروژه های مختلف، به سهولت می توانید حجم مورد نیاز از پودر ضد سایش، برای اجرای کفسازی بتن را تهیه نمائید. جهت اطلاع از قیمت پودر ضد سایش می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه با تکیه بر دانش مهندسین متخصص و فناوری پیشرفته توانسته اند موفق به تولید انواع افزودنی بتن گردند. بدین ترتیب شرکت های مختلف صنعتی می توانند جهت خرید ژل میکروسیلیس و پودر ضد سایش با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند.

پودر ضد سایش به عنوان مادۀ افزودنی بتن توسط مهندسین مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این مقاله شما را با موارد کاربرد و دلایل خرید پودر ضد سایش آشنا می سازیم، تا نگاه دقیق تر بر موضوعات این چنینی داشته باشید. به روش مخصوص، فرآیند عمل آوری بتن با استفاده از پودر ضد سایش انجام می پذیرد. در ابتدای امر، میزان 75 درصد پودر ضد سایش، به صورت یکسان و یکنواخت بر روی سطوح بتن پاشیده می شود. سپس بایستی منتظر جذب رطوبت و تغییر رنگ پودر ضد سایش بتن بود که به رنگ تیره یکدست تبدیل می شود. با استفاده از ماله چوبی می توان سطح بتن را ماله کشی نمود و به صورت مداوم موارد مذکور توسط افراد متخصص انجام می پذیرد تا بتوان سطح بتن را سفت و سخت نمود. جهت تأمین پودر ضد سایش می توانید با هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه تماس حاصل فرمائید و در نهایت با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب، این نوع مادۀ افزودنی بتن را تهیه نمائید.  

مهمترین موارد کاربرد پودر ضد سایش

عمده مصارف پودر ضد سایش بتن را می توانید در حوزۀ ساخت پارکینگ ها، کفپوش انبارها، کفپوش محل نگهداری ماشین الات، کف سازی کارخانجات، سالن های ورزشی و ... ملاحظه نمائید. خرید پودر ضد سایش توسط افراد متخصص انجام می پذیرد چون نیاز به بررسی کیفیت و برند محصول است. از مهمترین ویژگی های پودر ضد سایش بتن می توان به فرآیند کف سازی با مقاومت بالا، یکدست بودن، چسبندگی بالا بر روی بتن، مقاومت در برابر روغن و گریس، مقاومت بالا در برابر سایش و حرارت اشاره نمود.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه، چندین سال است که دارای تجربۀ کار حرفه ای در زمینۀ تولید انواع مادۀ افزودنی بتن منجمله پودر ضد سایش بتن، ژل میکروسیلیس، آب بند 2 جزئی پلیمری و ... می باشند و امکان خرید چنین محصولاتی را برای شرکت های عمرانی و ساختمان سازی فراهم نموده اند.

 هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()