یکی از وسایل پرکاربرد و حائز اهمیت در زمان وقوع آتش سوزی، در اختیار داشتن کپسول آتش نشانی در محل می باشد. در حال حاضر انواع کپسول آتشنشانی با محتویات متفاوت در سطح بازار عرضه شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند که بایستی هنگام شارژ کپسول آتشنشانی ، نسبت به این موضوع مهم توجه داشته باشید. چرا که متناسب با نوع مواد اشتعال زایی که در محوطه وجود دارد، بایستی از مواد خاموش کنندۀ مناسب و استاندارد استفاده نمود. به عنوان مثال کپسول آتش نشانی آب با کپسول آتش نشانی فوم در مواقع متفاوت و برای خاموش کردن متریال متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به اینکه بر روی کپسول ها، تاریخ انقضاء درج می شود، بدیهی است، در اولین فرصت بایستی نسبت به شارژ کپسول آتشنشانی و یا تعویض آن اقداماتی صورت بپذیرد.

بازدید از محل شارژ کپسول آتشنشانی

خدمات ایمنی آتش گریز تهران، یکی دیگر از مراکز معتبر و با سابقه در عرصۀ خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند و همچنان آمادۀ ارائه بهترین سرویس به عموم مشتریان می باشند. این مجموعۀ معتبر جهت ارائه کلیۀ خدمات فروش و شارژ انواع کپسول آتشنشانی از افراد متخصص و همچنین دستگاه های مخصوص و تمام اتوماتیک استفاده می کنند. بدین ترتیب با اطمینان خاطر می توانید سرویس و شارژ کپسول را به یک کارگاه معتبر واگذار نمائید، که البته امکان بازدید از محل برای شما فراهم می باشد.

در حال حاضر انواع کپسول آتش نشانی در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند که بررسی میزان اعتبار و سالم بودن آنها برای مدیریت ساختمان و ساکنین آن مکان بایستی حائز اهمیت باشد. به طور کلی جهت شارژ کپسول آتش نشانی و بررسی کپسول از نظر سالم بودن اجزای مختلف آن، می توانید از خدمات ایمنی آتش گریز تهران بهره مند گردید.

شارژ کپسول آتش نشانی نیاز به تخصص و ابزارآلات مخصوص دارد و افرادی که در محیط زندگی و یا محل کسب و کار خود، دارای این نوع کپسول هستند، بایستی نسبت به این مسئله توجه و دقت کافی داشته باشند. با توجه به اینکه حوادث آتش سوزی و امثال آن غیر مترقبه و غیر قابل پیش بینی هستند، بایستی همواره تجهیزات ایمنی مناسب در محل داشته باشید. به عبارتی چک کردن تاریخ اعتبار، سالم بودن قطعات مختلف و عدم تخلیه بودن کپسول آتش نشانی از مهمترین مسائلی است که افراد بایستی بدان توجه داشته باشند. در اولین فرصت، در صورت لزوم نسبت به شارژ کپسول آتشنشانی اقدام نمایند. خدمات ایمنی آتش گریز تهران دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ شارژ کپسول آتش نشانی در تهران فعالیت می کنند و همواره از پرسنل متعهد و متخصص در این حوزه بهره می گیرند.

شارژ کپسول آتشنشانی با رعایت نکات ایمنی

این مجموعۀ معتبر توانسته اند جهت ارتقاء کیفیت خدماتی که ارائه می دهند، امکان مشاهده و بازدید از کارگاه شارژ کپسول آتشنشانی را برای مشتریان فراهم نموده اند. این چنین افرادی که درخواست خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را دارند، می توانند با مشاهدۀ فرایند شارژ کپسول از ایمن بودن سرویسی که دریافت می کنند، اطمینان حاصل نمایند. در زمینۀ شارژ کپسول آتش نشانی می توان کپسول های آتش نشانی پودر خشک ABC، کربن دی اکسید، مواد شیمیایی تر، آب، فوم، هالوژن و بیوورسال را مشاهده نمود.

بنابراین اگر هر کدام از کپسول های فوق را در اختیار دارید، می توانید نسبت به شارژ کپسول آتشنشانی از خدمات این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید. از مزایای اقداماتی که برای شارژ کپسول آتش نشانی انجام می دهید، می توان به سرویس کامل کپسول، از نظر سالم بودن و مرتفع نمودن ایرادات آن اشاره کرد. بدین ترتیب با اطمینان خاطر می توانید، در مواقع لزوم از کپسول های آتش نشانی موجود استفاده نمائید. جهت مراجعۀ حضوری و یا ارسال کپسول و دریافت خدمات شارژ کپسول می توانید با پرسنل خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

  خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 320
نمایش همه
علاقه مندی ها ()