فضای بسیاری از حمام ها، کوچک طراحی می شود و این مسئله باعث می گردد تا فضا تنها برای قرار دادن علم دوش معمولی جا داشته باشد. از این رو طراحی پنل دوش حمام، توانسته فضای بیشتری را برای افراد فراهم آورد. در این مقاله شما را با مزایای پنل دوش حمام آشنا می سازیم تا در صورت لزوم بتوانید آب محصول با کیفیتی را برای این محیط خریداری نمائید. فروش پنل دوش حمام در طرح های متنوع و شیک صورت می پذیرد و این مسئله باعث می گردد تا افراد راحت تر بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. فروشگاه علائدین توانسته اند در لیست محصولات و تجهیزات ساختمانی، انواع پنل دوش حمام و کاسه روشویی را عرضه نمایند.

خرید پنل دوش حمام برای کاهش مصرف آب

در این بخش شما را با اجزای اصلی و قابل دید پنل دوش حمام آشنا می سازیم که عبارتند از سردوش اصلی، هندل ها، صفحه اصلی پنل، پاشور و دیگر تجهیزات همچون ماساژور می باشند. عمدتاً پنل دوش حمام تجهیز به چندین مجرای خروجی برای جریان آب می باشد که همگی به سیستم تمیز کننده مجهز هستند. از ویژگی های برخی از انواع پنل دوش حمام می توان به داشتن نازل های منعطف و ضد رسوب اشاره نمود.

در حال حاضر، امکان خرید پنل دوش حمام همراه با وان پرکن، دوش دستی و ماساژور بالاتنه وجود دارد و می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی، بهترین محصول را خریداری نمائید. بایستی توجه داشته باشید که یک پنل دوش حمام بر اساس طراحی و نوع کاربری اش، آپشن های دیگری داشته باشند. در نتیجه قیمت پنل دوش حمام بر اساس آپشن ها و سبک طراحی آن تعیین می گردد. جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین خرید کاسه روشویی و پنل دوش حمام در برندهای معتبر و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نموده و بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

پنل دوش حمام حاصل پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساخت تجهیزات ساختمانی است. در حال حاضر شاهد فروش پنل دوش حمام در طرح و رنگبندی های متفاوت هستیم. از ویژگی های ظاهری پنل دوش حمام می توان به داشتن نازل های آب در قسمت سری دوش از بالا به پایین اشاره نمود. این در حالی است که تولید کنندگان توانسته اند این محصول را در طرح های متنوع تولید و روانۀ بازار نمایند. اگر به دنبال خرید پنل دوش حمام برای منزل خود هستید، بایستی یک سری نکات مهم منجمله قیمت، میزان فضای خالی در حمام، جنس، برند، سبک طراحی و ترکیب رنگبندی تجهیزات موجود در دکوراسیون داخلی حمام را در نظر بگیرید. فروشگاه علائدین به عنوان یکی از معتبرترین مراکز در زمینۀ فروش لوازم ساختمانی همچون پنل دوش حمام، سینک ظرفشویی گرانیتی، کابینت روشویی، کاسه روشویی و ... فعالیت می کنند. 

فاکتورهای مؤثر در تعیین قیمت پنل دوش حمام

بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید از فضای موجود در حمام، برای قرار دادن پنل دوش حمام کمجا و شیک استفاده نمائید. نصب آسان، تنوع ابعاد، صرفه جویی در مصرف آب و قیمت مناسب از جمله مزایای به کارگیری پنل دوش حمام توسط عموم افراد می باشد. چند سال اخیر بسیاری از افراد علاقه مند به خرید پنل دوش حمام استیل در طرح های شیک و جذاب هستند. اگر به دنبال تأمین تجهیزات داخل حمام و سرویس بهداشتی هستید، می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، پنل دوش حمام ارزان و همچنین گران قیمت خریداری نمائید.

بر اساس مطالب مذکور، قیمت پنل دوش حمام بر پایۀ جنس، برند، طرح و کیفیت متریال به کار رفته تعیین می گردد. کارایی آسان نیز یکی دیگر از مواردی است که افراد هنگام انتخاب دوش حمام بایستی در نظر بگیرند. هم اکنون متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید مناسب ترین کاسه روشویی، پنل دوش حمام را از طریق فروشگاه اینترنتی علائدین با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328   

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926   

موبایل: 09121505053   

 تلگرام: 09121505053   

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()