عایق الاستومری رولی دارای سلول بسته است که به عنوان عایق حرارتی و برودتی می توان از آن بهره برد. در بخش صنعت تاسیسات و صنایع وابسته به آن ، استفاده ی زیادی از عایق الاستومری می شود. در گذشته از عایق های قدیمی مانند پشم شیشه استفاده می شد که امروزه عایق الاستومری جایگزین بسیار خوبی برای این عایق ها شده است. از عایق الاستومری می توان در محیط های داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد.

عایق الاستومری از بهترین عایق های حرارتی و برودتی است و از مواد اولیه ی اتیلن و پروپن ساخته شده است. بنابراین این عایق ها بسیار مقاوم هستند و انعطاف خوبی دارند. امروزه به جای پشم شیشه و پشم سنگ از عایق الاستومری استفاده می شود. در ساخت این عایق ها مواد مضر برای بدن و محیط زیست وجود ندارد. این عایق ها مستحکم بوده و برای فعالیت های ساختمان و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عایق الاستومری با کیفیت

فروش عایق الاستومری از طریق شرکت تهران دما انجام می گیرد. این مجموعه انواع عایق الاستومری را در نوع مرغوب و با دوام ارائه می دهد. برای خرید انواع تجهیزات مرتبط با سیستم های هوارسانی به این مجموعه مراجعه فرمایید.

انواع عایق الاستومری، کانال کولر، دریچه هوا، دریچه بازدید و.... توسط این مجموعه ارائه می شود. خرید دریچه هوا را از تهران دما انجام دهید.

استفاده از عایق الاستومری

عایق الاستومری علاوه بر این که از اتلاف انرژی جلوگیری می کند، از نفوذ آب و نمک می تواند ممانعت نماید. در روند ترمیم و بازسازی سطوح فرسوده از عایق الاستومری استفاده می شود. برای عایق بندی مکان های مختلف از قبیل مخازن و فاضلاب ها از این عایق می توان استفاده کرد. در مکان هایی که در معرض رطوبت قرار دارند مانند موتور خانه ها، لوله ها در سرویس های بهداشتی، منابع آب گرم، آشپزخانه و پشت بام و... از عایق الاستومری استفاده می شود.

شرکت تهران دما

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()