در این پست تلاش داریم تا شما را بیشتر با مزایای قالب جایگزین یونولیت آشنا سازیم چون حاصل پیشرفت تکنولوژی و ایده های موفقیت آمیز در حوزۀ خدمات ساختمان سازی می باشد. با توجه به اینکه ماژول های پر کننده پلاستوفوم یا یونولیتی که در فرایند ساخت سقف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، پر هزینه می باشد، لیکن مهندسین توانسته اند روش دیگری را جایگزین آن نمایند. در حال حاضر مجتمع تولیدی پلیمری بسپار توانسته اند به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان برخی از تجهیزات ساختمانی، موفق به طراحی و ساخت قابل جایگزین یونولیت گردند.

مزایای به کارگیری قالب جایگزین یونولیت

در حالت کلی با حذف یونولیت در سقف، توانسته اند از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری نمایند. به عبارتی بر اساس ضوابط نظام مهندسی با استفاده از قالب جایگزین یونولیتی غیر ماندگار فلزی و یا پلیمری توانسته اند مانع از گسترش آتش به طبقات دیگر، هنگام آتش سوزی شوند. هر کدام از انواع قالب جایگزین یونولیت دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند که باعث می گردد مهندسین متناسب با موقعیت ساختمان و وضعیت مالی پروژه می توانند نسبت به خرید قالب جایگزین یونولیت اقدام نمایند.

قالب جایگزین یونولیت با متریال فلزی و مواد پلیمری ساخته می شوند و به عنوان یک قطعۀ پیش ساخته به شمار می رود. بدین ترتیب در صنعت ساختمان سازی، توانسته اند با بهره گیری از این نوع تجهیزات، میزان مقاومت ساختمان را بهبود ببخشند. علاوه بر آنکه مدت زمان اجرای پروژه را می توانند تحت تأثیر قرار دهند. قالب های جایگزین یونولیت متشکل از قالب وافل یک طرفه و همچنین قالب فوم لس می باشند که نسبت به قالب های قدیمی و سنتی متمایز هستند. وزن اندک، بهبود سرعت اجرا، نحوۀ باز و بسته کردن قالب، راحتی و سرعت در حمل و نقل آنها و جداسازی بتن از قالب از جمله مزایای قالب جایگزین یونولیت به شمار می روند، که می توانید از طریق مرکز تجهیزات ساختمانی بسپار با قیمت مناسب تهیه نمائید. فروش قالب جایگزین یونولیت توسط این مجموعه انجام می شود. 

 تجهیزات ساختمانی 

آدرس : تهران - کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج

ایمیل: info@tajhizatsakhtemani.com

تلفن دفتر مرکزی:

02147626240

مشاوره 24 ساعته:

 09124710115

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()