برخی از مالکین ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری خواستار خدمات  شستشوی نمای ساختمان  می باشند. چرا که قسمت های مختلف نمای ساختمان به دلایل مختلف ممکن است دچار آلودگی گردد. از این رو نماشویی می تواند یک راهکار مناسب برای تمیزکاری مصالح نمای ساختمان محسوب گردد. از آنجایی که معماری برخی از ساختمان ها در سطح شهر بسیار خاص، زیبا و چشمگیر می باشد، حفظ نظافت و تمیزی نمای ساختمان یک امر لازم و ضروری محسوب می گردد.

اهمیت شستشوی نمای ساختمان

بنابراین اجرای شستشوی نمای ساختمان، از سوی مالکین بیشتر درخواست می شود. تنوع مصالحی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار است و این مسئله باعث می گردد تا روش های متفاوتی برای شستشوی نمای ساختمان در نظر گرفته شود. گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که با استخدام نیروی کار فعال و آموزش دیده، قادر به ارائه خدمات نقاشی نما و شستشوی نمای ساختمان با طناب می باشد.

اگر به دنبال دریافت چنین خدماتی می باشید، بایستی یک سری نکات مهم و اساسی را مد نظر قرار دهید. امروزه با انتخاب روش مناسب برای شستشوی نمای ساختمان، می تواند امکان بروز آسیب های دائمی را به حداقل برساند. همانطور که می دانید شستشوی نمای شیشه ای نسبت به نمای سنگ متفاوت اجرا می گردد. چرا که نماشویی سطح صیقلی با سطح غیر صیقلی دارای تفاوت های قابل توجهی می باشد و عدم توجه به چنین مسائلی می تواند خسارت مالی برای آن مجموعه به دنبال داشته باشد.

معمولاً شستشوی نمای ساختمان با آب خطرات کمتری دارد و می تواند بسیاری از آلودگی های سطوح نما را مرتفع سازد. این در حالی است که ایجاد جرم های زیاد بر روی سطوح غیر صیقلی نیاز به دستگاه واترجت و یا سندبلاست دارد. جهت اجرای اصولی شستشوی نمای ساختمان بدون داربست می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()