آردواز به عنوان یکی از مصالح ساختمانی محسوب می گردد که جهت طراحی نمای خارجی سقف مورد استفاده قرار گرفته می شود. آردواز دارای قابلیت حفاظت از نمای ساختمان را دارد و بهترین پوشش برای سقف های شیبدار محسوب می گردد. ورق های آردواز دارای طراحی خاصی است که از نفوذ عوامل خارجی و طبیعی همچون بارش برف و باران، گرد و غبار و ... به داخل ساختمان جلوگیری می کند. جهت نصب آردواز، نیاز است از تخصص افراد مجرب بهره مند گردید چون یک مجری آردواز متناسب با تجربیاتی که دارند، می توانند به صورت اصولی تمام مراحل را انجام دهند. آراز سقف سال های متوالی است که موفق به اجرای آردواز و سقف های شیروانی می باشند، توانسته اند رزومۀ کاری موفقیت آمیز داشته باشند.

مجری با سابقۀ سقف شیروانی آردواز

طراحی آردواز به نحوی است که قابلیت اجرا بر روی سقف شیروانی ساختمان ها، بالای پنجره ها، آلاچیق، سردرب ورودی ساختمان ها و خانه های ویلایی را دارد. این نوع مصالح ساختمانی به دلیل طراحی خاصی که دارد، از نفوذ عوامل خارجی همانند برف، باران، گرد و خاک و غیره به داخل ساختمان جلوگیری می کند. این نوع سقف به دلیل جلوۀ ظاهری خاصی که از آن برخوردار است، به عنوان یکی از اولین گزینه ها برای اجرای سقف خانه در نظر گرفته می شود. اجرای آردواز توسط افراد خبره انجام می پذیرد و این دسته از افراد متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، به سهولت قادر به نصب آردواز بر روی سقف شیروانی ساختمان های مختلف می باشد. از اجزای اصلی آردواز می توان به الیاف معدنی، آزبست، الیاف مصنوعی، سیمان، مواد شیمیایی و آب اشاره نمود.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت  اجرای سقف شیروانی و اجرای آردواز بر اساس متراژ محل نصب آردواز تعیین می گردد که البته هزینۀ دستمزد کارگران نیز بر روی هزینۀ کلی تأثیرگذار می باشد. جهت بررسی بیشتر و سفارش اجرای آردواز ویلا می توانید با مجموعۀ آراز سقف تماس بگیرید.

آراز سقف

شماره های تماس

09124464920

02155317489

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()