با گذشت زمان، تولید کنندگان تجهیزات ساختمانی توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، طراحی متفاوتی از چنین تجهیزاتی را به بازار عرضه نمایند. این چنین تولید کنندگان تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام توانسته اند موفق به تولید و فروش پنل دوش حمام در طرح های متنوع و شیک شوند. اگر با ساختار شگفت انگیز شاور پنل دوش حمام آشنا شده باشید، قطعاً تمایل به افزودن این گونه تجهیزات در دکوراسیون داخلی حمام خواهید داشت. در ادامۀ مقاله به معرفی برخی از پرفروش ترین انواع پنل دوش حمام می پردازیم و اینکه متناسب با چه نوع دکوراسیونی می توانید کدام یک از طرح های موجود را تهیه نمائید.

خرید پنل دوش حمام با دوام

فروشگاه علائدین به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ساختمانی، توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش پنل دوش حمام در طرح های متنوع گردند. بدین ترتیب افرادی که خواستار استفاده از چنین تجهیزاتی هستند، متناسب با سلیقۀ شخصی و فضایی که در حمام وجود دارد، می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. سردوش اصلی، هندل ها، صفحه اصلی پنل و پاشور یا وان پر کن از جمله اجزای اصلی پنل دوش حمام به شمار می روند که جنس آنها بر روی دوام این محصول تأثیرگذار خواهد بود.

عمدتاً پنل دوش حمام با دوام دارای چندین مجرای خروجی است که برای جریان آب مورد استفاده قرار گرفته می شوند و نازل ها دارای قابلیت انعطاف پذیری و خاصیت ضد رسوب می باشند. پنل دوش حمام در طرح های متنوع ساخته می شوند که دارای ریزش آب دو حالته، سه حالته، چهار حالته، پنج حالته و یا حالت ریزش آبشاری یا خطی می باشند. بدین ترتیب متناسب با فضای خالی حمام، می توانید بهترین حالت و مدل پنل دوش حمام را انتخاب نمائید. جهت بررسی بیشتر و  خرید کابین روشویی و پنل دوش حمام می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

 

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328  

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926

موبایل: 09121505053 

 تلگرام: 09121505053   

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 662
نمایش همه
علاقه مندی ها ()