تنها برخی از مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی، تجهیزات تخصصی جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان دارند. بدین ترتیب جهت انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می بایست با متخصصین در این حوزه تماس حاصل فرمائید. نکتۀ مهم و اساسی که در زمینۀ ساختمان سازی با نمای سنگ وجود دارد، نحوۀ اجرای صحیح اسکوپ زنی مصالح سنگ در نمای ساختمان می باشد. چرا که عدم توجه به این موضوع، می تواند عواقب ناخوشایندی داشته باشد. به عبارتی سُست شدن و سقوط سنگ های نما را خواهیم داشت، که می تواند باعث خسارت مالی و یا جانی گردد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدت زمان اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

هزینۀ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

جهت جلوگیری از این اتفاق بد، می توان اقدام به پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نمود. گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که توانسته اند در حوزۀ خدمات ساختمانی، نیروی مجرب و تجهیزات تخصصی در زمین اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان فراهم آورند.

با صرف هزینه برای ایمن سازی سنگ نمای ساختمان، می توانید از وقوع حوادث خطرناک جلوگیری نمائید. علاوه بر آنکه صرفۀ اقتصادی نیز برای شما خواهد داشت. با استفاده از این گونه خدمات حرفه ای می توانید به میزان قابل توجهی، هزینه های نگهداری ساختمان را کاهش دهید. هزینۀ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بر پایۀ نوع و سایز پیچ و رولپلاک و همچنین متراژ کا تعیین می گردد.

در صورت مشاهدۀ ترک خوردگی و شکستگی برخی از قطعات سنگ نما، بایستی اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را جدی بگیرید و در اولین فرصت نسبت به مستحکم نمودن مصالح ساختمانی موجود در نما اقدام نمائید. بدیهی است، انجام  پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط افراد خبره، می تواند کیفیت کار شما را ارتقاء دهد. 

 

       گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()