دودکش موتورخانه در مدل های متفاوت ساخته می شود چون مصارف خانگی و یا صنعتی دارد. به عبارتی افراد متناسب با ساختمان های مسکونی، تجاری و کارخانجات می بایست در صدد برای خرید دودکش موتورخانه باشند. بدین وسیله در این مقاله شما را با ویژگی های  دودکش موتورخانه استاندارد آشنا می سازیم. عمدتاً دودکش های موتورخانه صنعتی از ورق های فولادی با ضخامت 2 الی 4 میلی متر ساخته می شوند که البته امکان استفاده از ورق های فولادی با ضخامت های بیشتر نیز فراهم می باشد چون ارتباط مستقیم با نوع سیستم موتور خانه خواهد داشت. در حال حاضر توسط مجموعۀ نخستین کار، شاهد تولید و نصب دودکش موتورخانه هستیم که اطلاعات تخصصی نسبت به چگونگی اجرای کار دارند.

اجرای انواع دودکش موتور خانه صنعتی

اجزای اصلی دودکش موتورخانه عبارتند از دودکش مستقیم، سه راهی، زانویی، اکسپنش جوینت، فیکس پوینت، عایق پشم سنگ، مومنت گایرد و ... می باشند. بدین ترتیب مهندسین پس از بررسی تمام جوانب کار، می توانند مناسب ترین ضخامت را برای اجرای دودکش موتورخانه انتخاب نمایند. از رنگ های ضد زنگ و نسوز برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به بافت آلیاژ فولادی بهره گرفته می شود. بدین وسیله بتوانند پوشش مناسبی را برای افزایش طول عمر ورق های فولادی دودکش موتورخانه انتخاب نمایند. قطعات دودکش به صورت تلسکوپی داخل یکدیگر قرار گرفته می شوند.

در بخش اکسپنشن جوینت، کانال دودکش به ارتفاع 50 سانتی متر داخل یکدیگر قرار گرفته می شوند و بدین ترتیب حرکت طولی بودن و نشتی دود را غیر ممکن می سازد. جهت دودبند نمودن اکسپشن می توانند از نخ نسوز و تمهیدات لازم بهره گرفت. فیکس پوینت به نحوی محاسبه می گردد تا قابلیت تحمل بار را داشته باشد و بدین وسیله بار وارده به سازه ساختمان منتقل می شود. به دلیل گستردگی مباحث در خصوص چگونگی نصب دودکش موتورخانه و شوتینگ زباله ، می توانید با شرکت نخستین کار تماس حاصل فرمائید.

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()