شوتینگ نوعی مکانیزم است که در راستای جمع آوری زباله ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. معمولاٌ دفع زباله در ساختمان های بلند مرتبه و بزرگ برای افراد یک دغدغه محسوب می گردد و در همین راستا، توسط افراد خلاق، ایجاد سیستم شوتینگ می تواند راهکار مؤثر در این زمینه به شمار رود. بنابراین هتل ها و مراکز درمانی که دارای ساختمان های بلند مرتبه و بزرگ هستند، طراحی شوتینگ می تواند برای ساکنین آن مجموعه کارآمد باشد. از این سیستم می توان برای تحویل البسه و ملحفه های کثیف از طبقات ساختمان استفاده نمود. مجموعۀ نخستین کار دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ راه اندازی سیستم و تجهیزات ساختمانی منجمله شوتینگ در طرح های متفاوت هستد.

مزیت سیستم های شوتینگ در ساختمان

بدین ترتیب شرکت های ساختمان ساز و همچنین مالکین ساختمان های قدیمی و جدید، در صورت تمایل به طراحی و  نصب شوتینگ زباله برای دفع زباله، تحویل البسه کثیف به محل رختشویی و یا انتقال غذا و مواردی از این قبیل در داخل ساختمان، می توانند با کارشناسان و مهندسین شرکت نخستین کار مشورت نمایند. نکتۀ مهم و قابل توجهی که هنگام طراحی شوتینگ زباله بایستی در نظر گرفته شود، افزودن سیستم شستشوی کانال و همچنین کامپکت نمودن زباله می باشد.

به طور کلی، متناسب با طراحی ساختمان و بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید به بهترین شکل ممکن، سیستم شوتینگ مناسبی را برای ساختمان مسکونی خود راه اندازی نمائید. بدیهی است، نصب چنین سیستم هایی در داخل ساختمان، می تواند سطح رفاه اعضای ساختمان را دو چندان نماید. مجموعۀ نخستین کار با تجربۀ چندین ساله و مهندسین حرفه ای، قادر به طراحی و ساخت انواع شوتینگ با رعایت تمامی استانداردهای جهانی می باشند. این مجموعۀ معتبر همواره از بروزترین مکانیزم ها برای اجرای چنین تکنیک ها استفاده می نمایند و قادر به تعویض سیستم های قدیمی شوتینگ زباله ساختمان می باشند.

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()