شوت زباله بهترین سیستم برای هدایت زباله های یک ساختمان به شمار می رود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از مزایای سیستم شوتینگ زباله، به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید. در حال حاضر ساختمان ها و مجتمع های مرتفع می توانند متناسب با نقشۀ ساختمان های قدیمی و نوساز، اقدام به طراحی سیستم شوت زباله  نمایند. با راه اندازی چنین سیستمی، می توان کلیۀ زباله های طبقات ساختمان را به یک مکان مشخص هدایت نمود. سیستم شوت زباله به روش های مختلف قابل اجرا می باشد و این چنین مالکین ساختمان می توانند جهت تجهیز نمودن سازه به امکانات پیشرفته، از تجربیات مجموعۀ نخستین کار بهره مند گردند. این چنین مجتمع خود را با کاربری های متفاوت به سیستم شوت زباله تجهیز نمایند.

مهمترین مزیت کانال شوت زباله

با توجه به مطالب مذکور، هدف اصلی از ایجاد فضای اختصاصی برای شوت زباله، از بین بردن و دور کردن زباله در مجتمع های بزرگ و بلند مرتبه می باشد که دارای تعداد قابل توجهی طبقه و واحد هستند. این چنین می توان از هزینه های ساختمان به میزان قابل توجهی کاست چون زباله بخشی از پسماند تر و خشک می باشد که وجود آن در محیط منزل، در بلند مدت، تولید بوی نامطبوع و همچنین آلودگی می کند.

لذا افراد بخواهند در طول روز حداقل یکبار زباله های خود را از طریق راه پله و یا آسانسور به بیرون از ساختمان ببرند، بسیار زمانبر بوده و بوی نامطبوع ممکن است در محیط ساختمان و آسانسور منتشر شود. در نتیجه، چنین ساختمان هایی، با راه اندازی سیستم شوت زباله به صورت روکار و یا توکار، فضای مناسبی را می توانند برای گردآوری و بازیافت زباله ها فراهم آورند. در صورت تمایل به راه اندازی سیستم شوتینگ زباله  می توانید با مهندسین شرکت نخستین کار در ارتباط باشید.

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()