در مقالۀ این هفته تلاش داریم تا شما را بیشتر با انواع کپسول آتشنشانی و نکات کلیدی شارژ کپسول آتش نشانی آشنا سازیم. با توجه به اینکه حوادث ناگواری همچون آتش سوزی به صورت ناگهانی و اتفاقی انجام می پذیرد. قطعاً تأمین تجهیزات اطفاء حریق همچون کپسول آتش نشانی مناسب می تواند در مواقع لزوم بسیار کارآمد باشد.

برخی از انواع کپسول آتش نشانی دارای قابلیت شارژ می باشند، که این مسئله باعث می گردد تا افراد پیش از منقضی شدن مدت اعتبار مندرج بر روی کپسول، نسبت به شارژ کپسول آتشنشانی، در اولین فرصت اقدام نمایند. خدمات ایمنی آتش گریز تهران متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند با راه اندازی کارگاه مخصوص، شرایط را برای ارائه خدمات   شارژ کپسول آتشنشانی فراهم آورند. این چنین افرادی که دارای کپسول های آتش نشانی منقضی شده هستند، می توانند جهت شارژ مجدد آنها با کارشناسان ما تماس بگیرند.

شارژ انواع کپسول آتشنشانی

عدم عملکرد صحیح کپسول های آتش نشانی می تواند دلایل متعددی داشته باشد، که یکی از رایج ترین آنها، منقضی شدن و یا تخلیۀ مقداری از محتویات کپسول می باشد. در نتیجه بایستی پیش از اینکه کپسول منقضی شود و یا در صورتی که مقداری از محتویات کپسول مورد استفاده قرار گرفته است، می بایست نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمود. در حال حاضر توسط برخی از کارگاه های تخصصی، خدمات شارژ کپسول آتش نشانی برای کپسول های دی اکسید کربن، پودر و گاز، آب و گاز، بیوورسال، هیدروژنی و ... را ارائه می دهند. در صورت نیاز به خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می توانید بدون دغدغه از تجربیات افراد متخصص در مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ شارژ انواع کپسول آتش نشانی با رعایت نکات ایمنی می باشند.

  خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 258
نمایش همه
علاقه مندی ها ()