آب بندی نمای ساختمان با عنوان عایق کاری نیز شناخته می شود و از جمله خدمات ساختمانی به شمار می رود. همانطور که می دانید از مصالح ساختمانی متفاوت برای نما بهره گرفته می شوند. عوامل متعددی وجود دارد که شرایطی را برای نفوذ آب، گرد و غبار و آلودگی به داخل ساختمان فراهم می آورد. جهت جلوگیری از چنین اتفاقاتی، بایستی کارشناسان مجرب، وضعیت مصالج نما را بررسی نموده و سپس متناسب با موقعیت می توانند بهترین روش را برای آب بندی نمای ساختمان انتخاب نمایند. گروه کار در ارتفاع نماروز به دلیل سابقۀ درخشانی که در حوزۀ خدمات ساختمانی مانند نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دارند، توانسته اند با بهره گیری از نیروی مجرب و همچنین تجهیزات ایمنی استاندارد، سطح خدمات خود را گسترش دهند و قادر به اجرای اصولی آب بندی نمای ساختمان و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشند.

آب بندی نمای ساختمان با حداقل دستمزد

اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب، داربست و دیگر وسایل کار در ارتفاع وجود دارد. متناسب با جنس مصالح به کار رفته در نمای ساختمان، می بایست از متریال مناسب استفاده نمود. به عنوان مثال جهت آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه می توان از چسب های مخصوص منجمله چسب های اکریلیک، سیلیکون و پلی یورتان استفاده نمود. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند، که بایستی تکنسین مربوطه اطلاعات جامعی نسبت بدان داشته باشند.

برخی از مواقع به دلایل مختلف، لاستیک آب بندی میان ورق های کامپوزیت و یا لاستیک های میان شیشه از بین می روند و این مسئله در بلند مدت باعث عبور رطوبت به داخل ساختمان می گردد. بنابراین با اقداماتی مناسب همچون استفاده از چسب های آب بندی می توان مانع از این اتفاق شد. لذا جهت دریافت خدمات ساختمانی این چنینی می توان از تخصص گروه ساختمانی نماروز بهره گرفت، که قادر به  نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و اجرای آب بندی نمای ساختمان با طناب و حداقل دستمزد می باشند.

     گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()