با توجه به کاربردی که کپسول های آتش نشانی دارند، نحوۀ شارژ کپسول از حساس ترین خدماتی است که برای افراد حائز اهمیت می باشد. در واقع سالم بودن کپسول آتش نشانی ارتباط مستقیم با جان انسان دارد. در نتیجه آن دسته از کپسول های آتش نشانی که دارای قابلیت شارژ مجدد هستند، بایستی هر چند ماه یکبار از نظر تاریخ اعتبار مورد بررسی قرار گرفته شوند. در صورت نزدیک بودن تاریخ انقضا، بایستی هر چه زودتر نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمود. خدمات ایمنی آتش گریز تهران مبتنی بر نوع فعالیت حرفه ای که انجام می دهند، توانسته اند امکانات تخصصی لازم را برای انجام شارژ کپسول فراهم آورند.

خدمات دهی شارژ کپسول های آتش نشانی

در لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی می توانید شاهد ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی CO2 یا دی اکسید کربن، کپسول آتش نشانی هیدروژنی، کپسول آتش نشانی بیوورسال، کپسول آتش نشانی پودری، کپسول آتش نشانی کف و ... باشید. لازم به ذکر است که کپسول های آتش نشانی در مدل های متفاوت ساخته می شوند که از نظر تاریخ انقضاء، نحوۀ شارژ و میزان ظرفیت تفاوت آنها را می توان ملاحظه نمود. با این تفاسیر، هزینۀ شارژ کپسول متفاوت تعیین می گردد و ارتباط مستقیم با قیمت پودر و گازی که مورد استفاده قرار گرفته می شود، دارد.

جهت دریافت خدمات   شارژ کپسول آتش نشانی  می توانید به مراکز تخصصی که تجهیز به دستگاه های پیشرفته می باشند، مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات تخصصی، می توانند با رعایت کلیۀ اصول، اجرای شارژ کپسول را انجام دهند. جهت دریافت لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در سال جاری می توانید با مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید. شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر با کارشناسان فنی مجموعه تماس حاصل فرمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()