نما از قسمت های اصلی ساختمان محسوب می گردد و به همین دلیل حفظ و نگهداری از مصالح به کار رفته در نما برای مالک ساختمان حائز اهمیت می باشد. سنگ و آجر از جمله مصالحی است که بیشتر در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. دلایل مختلفی باعث ریزش مصالح موجود در نمای ساختمان می شود که در نتیجۀ این اتفاق، بایستی اقدام به پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نمود. بدین ترتیب می توان از امکانات موجود برای استحکام بخشیدن به قسمت های مختلف نمای ساختمان استفاده نمود. گروه کار در ارتفاع نماروز چند سال متوالی است که در زمینۀ خدمات ساختمانی مانند  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان  فعالیت می کنند و توانسته اند با بهره گیری از امکانات اصولی و رعایت نکات ایمنی، خدمات اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را با طناب و بدون داربست ارائه دهند.

نصب پیچ و روپلاک سنگ نما

عواملی همانند تغییرات آب و هوایی، اجرای نامطلوب بندکشی مصالح نما، نشست ساختمان، اجرای ضعیف اسکوپ سنگ و کیفیت متریال به کار رفته در نما از جمله موارد مهم و اساسی هستند که باعث ریزش و شل شدن سنگ نما می گردند. در نتیجه توانسته اند از سقوط مصالح نما بر روی زمین جلوگیری کنند. اگر به درستی اجرای اسکوپ سنگ را انجام ندهند، هر لحظه امکان ریزش سنگ نما وجود دارد و بدین ترتیب با به کارگیری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، می توان طول عمر بنا را دو چندان نمود.

ضمن آنکه از وقوع حوادث ناگهانی می توان جلوگیری کرد و بی توجهی نسبت به این موضوع مهم، می تواند خسارت مالی و جانی به دنبال داشته باشد. جهت اجرای کار و اطلاع از هزینۀ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و خدمات آب بندی نمای ساختمان  می توانید با کارشناسان فنی گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید. بدین ترتیب متناسب با سازۀ ساختمان می توانید از خدمات این چنینی بهره مند گردید.

 

     گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()