قطعاً سقف های شیروانی را در سطح شهرهای مختلف ملاحظه نموده اید. آردواز از جمله مصالح ساختمانی است که می توان به عنوان پوشش سقف ساختمان های بلند و همچنین ویلایی در نظر گرفت. به دلیل طراحی خاصی که این نوع مصالح ساختمانی دارد، افراد زیادی از احداث ساختمان با  اجرای آردواز موافق بوده و استقبال می کنند. نصب شیروانی آردواز تنها جنبۀ زیبایی ندارد بلکه بسیار کاربردی است و در فصول سرد سال مانع از ورود آب باران و برف به داخل ساختمان می شود. با گسترش اجرای آردواز در مناطق کوهستانی و سواحل دریا، بسیاری از مهندسین این بافت ساخت و ساز را برای  سایر مناطق نیز انتخاب نموده اند. آراز سقف به عنوان یکی از باسابقه ترین مجریان در حوزۀ نصب سقف های شیروانی، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی هستند.

اجرای تخصصی آردواز

عمدتاً طراحی ورق های فلزی آردواز به صورت پله ای بوده و دارای شیب های متفاوتی است. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی می توانند از تنوع سبک طراحی آردواز برای اجرای سقف شیروانی ویلا استفاده نمود. ضمن آنکه اجرای آردواز برای سقف آلاچیق و قسمت سردرب ورودی ساختمان و پنجره ها می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد. قطعاً ساختمان های متعددی را در سطح شهر شاهد هستیم که با استفاده از آردواز، نمای ساختمان را متفاوت از سایر ساختمان های همجوار خود طراحی نمایند.

جهت ساخت آردواز از ترکیبات اصلی همچون الیاف مصنوعی، سیمان، پنبه نسوز، مواد شیمیایی مخصوص، آزبست و آب بهره گرفته می شود. بنابراین متناسب با ساختمان های مختلف، می توان اجرای آردواز را به بهترین شکل ممکن انجام داد. در این صورت ساختمان در برابر نفوذ گرما و سرما عایق بندی می شود و می تواند از هزینه های نگهداری ساختمان به میزان قابل توجهی بکاهد. در صورت لزوم به دریافت خدمات اجرای آردواز و  اجرای سقف شیروانی می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ آراز سقف تماس حاصل فرمائید.

 آراز سقف 

شماره های تماس

09124464920

02155317489

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()