نصب توری مرغی به منظور انجام فعالیت های خاص صورت می پذیرد و در این مقاله به صورت اختصاصی به این موضوع می پردازیم. توری مرغی با عنوان فنس نیز شناخته می شود و توسط تولید کنندگان با متریال مرغوب تولید و به بازار عرضه می شوند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد خواستار پرورش گل و گیاه و نگهداری پرندگان در محل زندگی خود هستند. با این تفاسیر، نیازمند به محیطی محصور ولی نورگیر هستند، نصب توری مرغی می تواند بهترین راهکار محسوب گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز متناسب با امکانات و تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع، قادر به ارائه خدمات تخصصی نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نصب توری مرغی با طناب، داربست و ... می باشند.

نحوۀ برآورد هزینۀ نصب توری مرغی

امروزه خیلی از افراد به منظور بستن پاسیو، می توانند اقدام به نصب توری مرغی نمایند. با توجه به اینکه جهت نصب توری مرغی نیاز به یک سری ابزارآلات مخصوص است، بدین ترتیب بایستی از خدمات برخی از مراکزی که خدمات فنی ساختمان ارائه می دهند، بهره مند گردید. چنین مجموعه هایی با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب که ترس از ارتفاع ندارند و در عین حال تخصص در حوزۀ خدمات ساختمانی دارند، به سهولت می توانند اجرای نصب توری مرغی برای پاسیو و در ارتفاع را انجام دهند.

از مزایای نصب توری مرغی می توان به تهویۀ هوا، زیباسازی دکوراسیون نما، افزودن بهای ملک، گل کاری فضای پاسیو اشاره نمود. در حال حاضر امکان استفاده از توری مرغی فلزی و پلاستیکی برای محصور نمودن یک محوطۀ مشخص فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که مشتریان دارند، می توان مناسب ترین نوع فنس را برای نصب توری مرغی به کار برد. عمدتاً در محیط هایی که در معرض مستقیم نور خورشید نیست، می توان با صرف کمترین هزینه اقدام به نصب توری مرغی پلاستیکی نمود. جهت بررسی بیشتر و تخمین هزینۀ نصب انواع توری مرغی و  نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توانید با کارشناسان گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()