پوکه معدنی از جمله سنگ هایی است که در طبیعت یافت شده و در سطح کشور دارای معادن استخراج پوکه معدنی هستیم. هم اکنون امکان خرید پوکه معدنی در تهران برای صاحبان کسب و کارهای مختلف فراهم می باشد. پوکه های معدنی را می توان در کف دریا، زیر ساختمان ها و نواحی آتش فشانی ملاحظه نمود. این نوع سنگ حاصل گدازه های آتش فشانی است که با تغییر دما، دارای بافت متخلخل می باشد و به همین دلیل از وزن سبک برخوردار است. اگر به دنبال خرید پوکه معدنی در تهران  هستید، می توانید از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی اقدام نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینۀ تأمین و پخش پوکه های معدنی قروه در تهران فعالیت می کنند.

خرید پوکه معدنی با کیفیت در تهران

پوکه معدنی دارای وزن سبکی است که به راحتی می توان از آن برای شناور نمودن وان حمام استفاده نمود. بیشترین کاربرد پوکه معدنی را می توان در امور ساخت و ساز مشاهده نمود. ضمن آنکه در امور کشاورزی و پرورش گل و گیاه می توان از مزایای پوکه معدنی بهره برد. هم اکنون صاحبان صنایع در سطح تهران می توانند متناسب با نیازی که دارند، قادر به خرید پوکه معدنی در تهران خواهند بود.

فروش پوکه معدنی در تهران در ابعاد و کیفیت متفاوت انجام می پذیرد. بنابراین هنگام خرید پوکه معدنی بایستی به نوع مصارفی که دارید توجه داشته باشید و متناسب با نیاز خود، بهترین پوکه معدنی را خریداری نمائید. به طور کلی در دو دسته بندی اصلی شاهد فروش پوکه معدنی و پوکه صنعتی هستیم که بیشترین مصارف برای صنایع کوچک و بزرگ از نوع پوکه معدنی است. در حال حاضر می توانید از طریق پوکه معدنی رضایی، اقدام به خرید پوکه معدنی در تهران نمائید. این مجموعه همواره با کیفیت ترین پوکه های معدنی را به بازار عرضه می کنند.

      پوکه معدنی رضایی 

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()