یکی از انواع عایق هایی که دارای کفیت  کارایی بالایی است ، عایق الاستومری می باشد. این عایق به جهت کابرد های مختلف مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. عایق الاستومری از کارآمد ترین عایق ها در دسته های عایق برودتی و حرارتی می باشد. عایق الاستومری ساخته شده از اتیلن و پروپن است و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. همچنین در کنار مقاومت بالا، این عایق ها بسیار منعطف هستند. از عایق الاستومری می توان به جای عایق های معدنی قدیمی مانند پشم سنگ و پشم شیشه به کار برد. در ترکیب عایق الاستومری ، ترکیباتی که برای محیط زیست مضر باشد وجود ندارد بنابراین برای انواع فعالیت های صنعتی و ساختمانی می تون از عایق الاستومری استفاده کرد.

شرکت تهران دما در حوزۀ کانال سازی ، فروش کانال کولر، عایق الاستومری، دریچه کولر ، دمپر و سایر تجهیزات مرتبط با تهویه هوا فعالیت دارد. برای خرید عایق الاستومری و سایر تجهیزات با همکاران ما تماس بگیرید.

فروش عایق الاستومری

عایق الاستومری از انواع عایق هایی است که در صنایع مختلف می توان کاربرد های آن را مشاهده کرد. این عایق در کیفیت های مختلفی در بازار به فروش می رسد که شرکت تهران دما این محصول را با بهترین کیفیت ارائه می کند. فروش عایق الاستومری و دمپر توسط شرکت تهران دما با بهترین قیمت به شما ارائه می شود. برای خرید عایق الاستومری می توانید با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

ویژگی عایق الاستومری

عایق الاستومری با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود توانست در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در صنایع پتروشیمی و نفت از عایق الاستومری استفاده می شود. در صنعت خودروسازی نیز از عایق الاستومری استفاده می شود. عایق الاستومری در مقابل نفوذ برودت و حرارت زیاد، مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهد. عایق الاستومری در مقابل ورود گرد و غبار نیز پایدار است.

شرکت تهران دما

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()