اجرای آردواز در طرح های مختلف صورت می پذیرد و به عنوان یکی از اجزای مهم در طراحی ساختمان به شمار می رود. کاربرد اجرای آردواز برای سقف ساختمان، قسمت سر درب ورودی، آلاچیق و پارکینگ می باشد. برای خیلی از افراد زیبایی و تمیزی نمای ساختمان حائز اهمیت می باشد و به همین دلیل اجرای آردواز را برای فعالیت حرفه ای خود می پسندند. این در حالی است که اجرای سقف شیروانی، علاوه بر مسئله زیبایی، بسیار کاربردی می باشد. بیشترین اجرای آردواز را می توانید در مناطق شمال کشور و کوهستانی مشاهده نمائید چون گزینۀ مناسبی برای جلوگیری از نفوذ آب باران و برف به داخل منزل می شود. آراز سقف به عنوان مجری سقف های شیروانی با مصالح مختلف قادر به اجرای آردواز به بهترین شکل ممکن می باشند.

اجرای آردواز سقف شیروانی

از اولین سقف های شیک و فانتزی برای ساختمان های ویلایی، اجرای آردواز به شمار می رود که با گذشت زمان توانستند نوع مصالحی که مورد استفاده قرار می دهند، را توسعه ببخشند. در نتیجۀ این اتفاق، شاهد اجرای آردواز با متریال متفاوت هستیم. متریال اصلی آردواز شامل الیاف معدنی، سیمان و مواد شیمیایی می باشد که در شرایط فشار و دمای بالا، به ورقه های نازک در ابعاد 30*60 برش داده می شوند و جهت زیبایی در نمای اصلی ساختمان استفاده می نمایند. اجرای آردواز به صورت پله ای و در شیب های متفاوت صورت می پذیرد چون سلیقه ای بوده و به صورت مهندسی و اصولی طراحی می شوند.

یک مجری آردواز با بهره گیری از متریال درجه یک و همچنین استفاده از یک نقشۀ اصولی و مهندسی شده، به سهولت می توانند   اجرای سقف شیروانی و آردواز را انجام دهند. در طراحی و اجرای آردواز شاهد به کارگیری پشم شیشه و فوم هستیم چون با استفاده از آن، می توان ساختمان را در برابر نفوذ گرما و سرما عایق نمود.

  آراز سقف 

شماره های تماس

09124464920

02155317489

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 246
نمایش همه
علاقه مندی ها ()