شارژ کپسول بر اساس نوع کپسول انجام می پذیرد. همانطور که می دانید کپسول آتش نشانی از جمله وسایل اصلی برای اطفاء حریق به شمار می رود که کلیۀ ساختمان ها و اماکن بایستی بدان تجهیز باشند. نوع کپسول آتش نشانی که در مراکز مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بر اساس جنس متریالی است که بیشتر در آن محیط مورد استفاده قرار گرفته می شود، صورت می پذیرد. قطعاً جهت انجام  شارژ کپسول ، نکات مهم و دستورالعمل مندرج بر روی کپسول بایستی از سوی اپراتور دستگاه در نظر گرفته شود. مرکز ایمنی آتش گریز تهران به صورت حرفه ای اقدام به ارائه خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می نمایند.

شارژ انواع کپسول آتش نشانی پودری، آب و گاز و CO2

این مجموعۀ معتبر تجهیز به کلیۀ دستگاه های حرفه ای در حوزۀ شارژ کپسول های آتش نشانی می باشند. بدین ترتیب توانایی شارژ انواع کپسول آتش نشانی منجمله کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن، بیوورسال، پودری، کف و ... را دارند. کپسول های آتش نشانی در کلاس های متفاوت منجمله A، B، C، D و K تولید و به بازار عرضه می شوند چون دارای محتویات متفاوت از یکدیگر هستند. هر کدام از آنها را با دستورالعمل متفاوت مورد استفاده و یا شارژ می شوند.

در نتیجه مراکز شارژ کپسول آتش نشانی ، اطلاعات تخصصی مکفی نسبت به تمام موضوعات مربوطه دارند. بدین ترتیب به سهولت می توانند کلیۀ خدمات مربوطه را در حوزۀ شارژ کپسول آتشنشانی به عموم مشتریان ارائه دهند. هزینۀ شارژ کپسول بر اساس نوع متریال و میزان ظرفیت کپسول تعیین می گردد. البته ممکن است یک سری ایرادات فنی را مرتفع سازند که می تواند بر روی هزینۀ کلی شارژ کپسول آتش نشانی تأثیر بگذارد. جهت دریافت هر گونه خدمات شارژ کپسول می توانید با کارشناسان فنی مرکز ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل نموده و مراجعه حضوری داشته باشید.

  خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()