کاسه روشویی از جمله تجهیزات ساختمانی است که در طراحی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. این محصول در طرح و جنس های متفاوت ساخته می شوند و بدین ترتیب متناسب با بودجه، مساحت سرویس بهداشتی و ترکیب رنگبندی به کار رفته در طراحی دکوراسیون این محیط، می توانید اقدام به خرید کاسه روشویی نمائید. از مزایای کاسه روشویی می توان به ایجاد فضایی مناسب برای شست و شوی دستان اشاره نمود. بدین وسیله کاربرد گستردۀ کاسه روشویی را می توان در تمامی سرویس های بهداشتی ملاحظه نمود. فروشگاه علائدین متناسب با نوع فعالیتی که در زمینۀ تأمین و پخش تجهیزات ساختمانی دارند، توانسته اند امکان خرید انواع کاسه روشویی را برای مشتریان فراهم نمایند.

خرید کاسه روشویی با دوام و شیک

طراحان دکوراسیون داخلی و سازندگان پروژه های ساختمان، پس از بررسی تمام جوانب و زوایای کار، می توانند نسبت به خرید کاسه روشویی اقدام نمایند. عوامل مذکور که بیان کنندۀ رنگ، جنس، طرح و ابعاد می باشند، نقش بسزایی بر روی انتخاب و قیمت کاسه روشویی دارند. بدین ترتیب پس از بررسی تمام موارد فوق، در نهایت می توانید بهترین کاسه روشویی را با جنس مرغوب خریداری نمائید. با توجه به تغییر سبک زندگی عموم افراد، امروزه بیش از گذشته شاهد فروش پنل دوش حمام ، کاسه روشویی و کابین روشویی در طرح و جنس متفاوت هستیم.

کاسه روشویی سرامیکی، کاسه روشوی چینی، کاسه روشویی سنگی و ... برخی از انواع کاسه روشویی  به شمار می روند که می توانید متناسب با دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی مختلف با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. لازم به ذکر است که قیمت کاسه روشویی نیز بر اساس جنس، ابعاد و طرح متفاوت تعیین می گردد که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی علائدین، بررسی بیشتر نسبت به محصولات موجود در تجهیزات ساختمانی داشته باشید و در نهایت با قیمت و کیفیت مرغوب، بهترین و طرح مورد پسند خود را سفارش دهید.

 

 فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

                                                           تلفن دفتر مرکزی:44208328                                                           

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

                                                                                    موبایل :09126721926                                                                                   

                                             موبایل: 09121505053                                             

                                         تلگرام: 09121505053                                         

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()