کابین روشویی از دیگر اقلامی است که کاربرد آن را می توان در سرویس های بهداشتی و حمام مشاهده نمود. در این پست تلاش داریم تا شما را با انواع کابین روشویی و مهمترین ویژگی آنها آشنا سازیم. هدف از طراحی و ساخت کابین روشویی ، ایجاد فضایی مناسب برای قرار دادن لوازم و وسایل بهداشتی است. همانطور که می دانید عموم افراد در فضای سرویس بهداشتی و حمام، نیاز به یک سری وسایل مصرفی دارند که فضای زیادی را اشغال می کند. بدین ترتیب با خرید کابین روشویی می توان فضای مناسبی را برای نگهداری این گونه وسایل فراهم نمود. فروشگاه علائدین در لیست محصولات ساختمانی توانسته اند موفق به فروش کابین روشویی در مدل های مختلف گردند.

انواع کابین روشویی

کابین های روشویی در طرح و جنس های متفاوت ساخته می شوند که می توانید متناسب با میزان مساحت فضای سرویس بهداشتی و حمام، بهترین کابین را خریداری نمائید. از انواع کابین روشویی می توان به کابین روشویی ساده، کابین روشویی کلاسیک، کابین رو شویی فول ست آینه دار و کابین روشویی مدرن اشاره نمود. البته از نظر طبقه بندی کابین روشویی از نظر جنس می توان به کابین روشوی فلزی، کابین روشویی MDF و کابین روشویی PVC اشاره نمود.

هر کدام از این وسایل دارای کیفیت مرغوب بوده و به دلیل روکش مخصوص، ضد آب بوده و قابل شستشو می باشند. بدین ترتیب با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم منجمله میزان مساحت فضای خالی، ترکیب رنگبندی اجزای به کار رفته در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام، قیمت و سلیقۀ شخصی به سهولت می توانید بهترین کابین روشویی را انتخاب و خریداری نمائید.

نصب کابین روشویی بسیار راحت است و همانند کابینت آشپزخانه نصب می شود. در صورت تمایل به خرید کابین روشویی با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید که امکان خرید کاسه روشویی و سایر لوازم را برای مشتریان فراهم نموده اند.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

                                                           تلفن دفتر مرکزی:44208328                                                           

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

                                                                                    موبایل :09126721926                                                                                   

                                             موبایل: 09121505053                                             

                                         تلگرام: 09121505053                                         

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()