با توجه به اینکه از گذشته تا به امروز از سنگ به عنوان مصالح نمای ساختمان استفاده می گردد. اجرای  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان  در راستای ترمیم و استحکام بنا انجام می پذیرد. همانطور که می دانید با گذشت زمان سنگ نمای ساختمان دچار فرسایش شده و سست می گردد و این مسئله باعث ریزش تکه های سنگ و آجر نما بر روی زمین می شود.

اجرای فوری پیچ و رولپلاک سنگ نما

بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف، یک مجری کار، قادر به نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و یا داربست می باشد. اجرای صحیح پیچ کردن سنگ نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل گروه کار در ارتفاع نماروز تلاش نموده با استفاده از افراد متخصص و مجرب، با رعایت نکات ایمنی، خدمات ساختمانی مرتبط به نما مانند نماشویی را به مشتریان ارائه دهند.

افرادی که در زمینۀ اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دارای سابقه می باشند، معمولاً جهت تهیۀ دوغاب برای استحکام بخشی سنگ نما، از مزایای ماسه شسته شده استفاده می نمایند. این نوع ماسه، میزان چسبندگی سنگ بر روی نما را بیشتر می نماید. انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان طی چند مرحله انجام می پذیرد. جهت اجرای این کار، از پیچ های ضد زنگ با فولاد مقاوم استفاده می گردد.

با توجه به میزان ضخامت سنگ نمای ساختمان، ارتفاع پیچ و رولپلاک تعیین می گردد. در نتیجه هزینۀ پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بر اساس جنس، نوع و میزان مصرف پیچ و رولپلاک تعیین می گردد. در صورت لزوم، سایر خدمات ترمیم و آب بندی نما نیز بر روی هزینۀ خدمات ارائه داده محاسبه می گردد. در صورت بررسی وضعیت نمای ساختمان و دریافت خدمات ساختمانی مرتبط به نما مانند خدمات نماشویی ، می توانید با کارشناسان فنی گروه ساختمانی نماروز تماس گرفته و مشورت نمائید.

 

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()