شستشوی نمای ساختمان راهکاری برای از بین بردن جرم و آلودگی های ایجاد شده بر روی سطح مصلح نما می باشد. در ادامۀ پست شما را بیشتر با جزئیات چنین خدماتی آشنا می سازیم چون از اهمیت بالایی برخوردار است. اکثر ساختمان هایی که امروزه ساخته می شوند، مرتفع بوده و حفظ و نگهداری از آنها برای افراد حائز اهمیت است و قطعاً طراحی نما به نحوی است که تمیز نگه داشتن آن بر روی زیباسازی شهر تأثیر بسزایی می گذارد. در همین راستا، گروه کار در ارتفاع نماروز در لیست خدمات ساختمانی که انجام می دهد، توانسته شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان  مهیا سازد.

اجرای اصولی شستشوی نمای ساختمان

جهت انجام  آب بندی نمای ساختمان و نماشویی، نیاز به فراهم نمودن یک سری ابزارآلات مخصوص است. ضمن آنکه نمای ساختمان ها با مصالح متفاوت ساخته می شوند، در نتیجه جهت شستشوی نمای ساختمان بایستی از روش های متفاوت بهره گرفته شود. قطعاً ضرورت نماشویی به خاطر حفظ زیبایی ظاهری بنا است و نقش بسزایی بر روی زیباسازی شهر خواهد داشت. همانطور که می دانید در شهرهای بزرگ که شاهد ترافیک زیاد و وجود کارخانه های متعدد هستیم، بر روی سطوح ساختمان، دود و آلودگی بسیاری می نشیند. به همین دلیل پس از مدت زمان کوتاهی از ساخت بنا، روی نما با لایه ای از جرم پوشانده می شود و این مسئله زیبایی نما را از بین می برد. 

از دیگر مزایای شستشوی نمای ساختمان می توان به ترمیم به موقع قسمت های معیوب نما اشاره نمود. بدین ترتیب می توان با انجام نماشویی دوره ای، از هزینۀ شستشوی نمای ساختمان کاست و در عین حال عمر نمای ساختمان را طولانی نمود. روش های مختلفی برای  آب بندی نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان به کار گرفته می شود که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()