پیچ و رولپلاک سنگ نما به روش معینی، به منظور پیشگیری از سُست شدن و ریزش سنگ های نما انجام می گیرد. همانطور که می دانید عوامل متعددی باعث سُست شدن و ترک خوردگی مصالح نما همچون سنگ و آجر نما می گردد. با توجه به مرتفع شدن ساختمان ها، قطعاً سقوط و ریزش سنگ، می تواند خسارات جبران ناپذیر جانی و همچنین مالی به دنبال داشته باشد. بنابراین بررسی و اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما یک کار ضروری محسوب می گردد که مالکین ساختمان بایستی توجه لازم نسبت به این موضوع داشته باشند. گروه کار در ارتفاع نماروز تلاش نموده با تأمین تجهیزات مورد نیاز، شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات  پیچ و رولپلاک سنگ نما  فراهم آورند.

 اجرای فوری پیچ و رولپلاک سنگ نما

بدیهی است نحوۀ نصب سنگ نما و نوع آن بر روی دوام و ماندگاری آن تأثیرگذار می باشد. اگر به درستی مراحل نصب سنگ نما صورت نپذیرفته باشد، قطعاً با گذر زمان، دچار ریزش می شوند و نیاز به انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما است. با توجه به ارتفاع ساختمان، اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب، داربست، بالابر و ... صورت می پذیرد. لازم به ذکر است که عواملی همچون شرایط محیطی و محل قرارگیری ساختمان بر روی دوام مصالح نمای ساختمان تأثیرگذار می باشد.

 به عنوان زمین لرزه، تابش مستقیم نور خورشید، برف و باران، یخ زدگی و باد شدید از موارد مهم و اساسی هستند که مقاومت و ماندگاری سنگ نما را تحت تأثیر قرار می دهد. در نتیجه با نصب  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان  ، می توان پیش از ریزش مصالح ساختمانی، راهکار مناسبی محسوب گردد. بدین ترتیب افرادی که مالک ساختمان های سنگ نما هستند، می توانند جهت بررسی بیشتر و اجرای کارهای ترمیمی این چنینی می توانند از تخصص گروه ساختمانی نماروز استفاده نمایند.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()