آتش سوزی از جمله حوادث ناگواری است که زمان وقوع آن برای عموم مردم پوشیده است. بنابراین بایستی یک سری اقدامات اولیه همچون تجهیز نمودن ساختمان به کپسول آتش نشانی صورت بپذیرد. با توجه به اینکه کپسول های آتش نشانی دارای تاریخ انقضاء هستند، باعث می گردد تا افراد در پی شارژ کپسول باشند. بر اساس آمارهای صورت گرفته از سوی ایستگاه های آتش نشانی، سالانه تعداد قابل توجهی از حریق ها بر اساس بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی صورت می پذیرد، که قطعاً در اختیار داشتن کپسول آتش نشانی می تواند مانع از گسترش حریق گردد.

معاینی فنی و شارژ کپسول آتش نشانی

اجرای به موقع شارژ کپسول و اعتبار داشتن آن به افراد کمک می کند که بتوانند در مواقع لزوم بر روی این وسیله حساب باز کنند.    خدمات ایمنی آتش گریز تهران از جمله مراکزی است که در زمینۀ شارژ کپسول های آتش نشانی فعالیت دارند و می توانند با رعایت تمامی نکات ایمنی، کلیۀ خدمات شارژ کپسول آتشنشانی را در مدت زمان کوتاه به شما ارائه دهند.

کپسول های آتش نشانی پس از مدت زمان کوتاهی نیاز به بازبینی دارند چون دارای تاریخ انقضاء هستند و یا اینکه ممکن است نیاز به تعمیر و یا تخلیه شده و نیاز به شارژ داشته باشند. در صورت مراجعه به مراکز شارژ کپسول، اپراتور دستگاه، قسمت های مختلف کپسول را از نظر شکستگی، نشتی، فرو رفتگی، سالم بودن اهرم و ... مورد بررسی قرار می دهد.

بدین وسیله با مراجعه به مراکز  شارژ کپسول آتش نشانی ، می توانید چکاپ و معاینه فنی کپسول آتش نشانی را نسبت به سلامت آن انجام داد. هم اکنون جهت اطلاع از هزینۀ شارژ کپسول می توانید با دفتر خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل نمائید. این مجموعۀ معتبر خدمات شارژ کپسول آتش نشانی هیدروژنی، بیوورسال، پودری، گازی، کف و ... را با تجهیزات پیشرفته انجام می دهند.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()