نصب توری مرغی متناسب با محیط های پاسیو، حیاط خلوت و محیط های این چنینی صورت می پذیرد که بتواند فضای محصوری را برای پرورش گل و گیاه و یا نگهداری پرندگان فراهم آورند. با توجه به اینکه شاهد مرتفع شدن سازه های ساختمانی در سطح شهر هستیم، برخی از افراد تمایل به استفاده از محیط پاسیو برای پرورش گل و گیاه دارند ولی به دلیل ورود پرندگان به داخل پاسیو، مورد آزار و اذیت قرار گرفته می شوند و به همین دلیل  نصب توری مرغی می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز با استفاده از تجهیزات مخصوص قادر به نصب توری مرغی پاسیو با طناب و بدون داربست می باشند.

نصب توری مرغی با ابزارآلات مخصوص

حفظ فضای نورگیر در ساختمان حائز اهمیت است چون تأمین نور طبیعی در فضای داخلی ساختمان به افراد کمک می کند که بتوانند فضای مناسبی را برای انجام یک سری فعالیت های فراهم آورند. جهت پوشاندن سقف و دیوارۀ نورگیر، نصب توری مرغی فلزی بهترین گزینه محسوب می گردد. محفوظ نگه داشتن بالکن از ورود پرندگان با حفظ نورگیری آنها، برای بسیاری از افراد که علاقه مند به نگهداری پرندگان، حیوانات و یا گل و گیاه هستند، قابل توجه می باشد.

در همین راستا خدمات نصب توری مرغی به این دسته از افراد پیشنهاد داده می شود. از فنس های فلزی و پلاستیکی به عنوان توری مرغی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اهمیت دوام در نصب توری مرغی فاکتور مهمی است که تکنسین کار در نظر می گیرد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف که میزان تابش مستقیم نور خورشید زیاد است، نصب توری مرغی فلزی گزینۀ مناسبی می باشد. گروه ساختمانی نماروز به سهولت قادر به ارائه خدمات کار در ارتفاع مانند نماشویی هستند و امکان نصب توری مرغی با داربست را برای مشتریان فراهم می نمایند.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()