پوکه معدنی در تهران توسط مراکز مختلفی عرضه می شود که می توانید متناسب با حجم مصرفی که دارید، این نوع سنگ را خریداری نمائید. پوکه معدنی نوعی سنگ است که مصارف صنعتی و همچنین تزئینی دارد. پوکه های معدنی طی فرآیند سرد شدن گدازه های آتش فشانی که مذاب هستند، ساخته می شوند. به همین دلیل هنگام ملاحظۀ پوکه معدنی به بافت متخلخل و سبک این سنگ پی خواهید برد. پوکه معدنی رضایی از جمله مراکز فروش پوکه معدنی در تهران به شمار می روند که توانسته اند در طول فعالیت حرفه ای خود، محصول با کیفیت به بازار عرضه نمایند.

قیمت پوکه معدنی قروه در تهران

کاربرد پوکه معدنی بسیار گسترده می باشد و به همین دلیل تقاضا برای خرید پوکه معدنی در تهران بسیار مشاهده می شود. این نوع سنگ متشکل از مواد معدنی همانند منیزیم، آهن، مس، روی و غیره می باشد که باعث گردیده از مزایای پوکه معدنی در امور کشاورزی بهره گرفته شود.

اگر خواستار خرید پوکه معدنی در تهران برای امور ساختمان سازی هستید، می توانید با مراکز عرضۀ پوکه های معدنی تماس حاصل فرمائید. علت استقبال از به کارگیری پوکه معدنی در صنعت ساخت و ساز، این است که دارای وزن سبک و جذب کنندۀ رطوبت می باشد. بدین وسیله در امور ساخت سازه های بتنی بهره گرفته می شود و جهت ساخت بلوک های بتنی آماده و از پیش ساخته نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

از دیگر مصارف اصلی پوکه معدنی در تهران می توان به امور طراحی دکوراسیون فضای سبز اشاره نمود. به عبارتی متناسب با پروژه های مختلف، به سهولت می توانید از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی اقدام به خرید پوکه معدنی قروه در تهران نمائید. توسط این مرکز معتبر، می توانید محصول با کیفیت تهیه نمائید.

 پوکه معدنی رضایی  

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()