تا کنون به موضوع نقاشی نما و چگونگی انجام آن فکر کرده اید؟ اینکه چرا اجرای نقاشی نما برای مالکان ساختمان حائز اهمیت می باشد و چه افرادی می توانند در حوزۀ این خدمات فعالیت داشته باشند؟

پرسش های مذکور، مواردی هستند که ذهن هر شخصی را درگیر می کند. قطعاً مصرع معروف شاعر بزرگ، "سعدی" را شنیده اید که می گوید : "رنگ رخساره خبر می دهد از سِرّ درون" . حال ممکن است از ارتباط این مصرع نسبت به  نقاشی نما  آگاه نباشید. لازم به ذکر است که نمای خارجی ساختمان، نقش تأثیرگذار بر روی نظر و دیدگاه بینندگان دارد.

ارائه خدمات تخصصی نقاشی نمای ساختمان

در همین راستا، سازندگان در اجرای پروژه های ساختمان، متناسب با پروژه و طراحی سازه، تلاش می نمایند با بهره گیری از خدمات نقاشی نما، بتوانند نمای بیرونی ساختمان را نسبت به سازه های پیرامون آن، متمایز نمایند. مجموعۀ نماروز بر اساس نوع فعالیت و تخصص کارشناسانی که در اختیار دارند، قادر به ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان و نقاشی نما بدون داربست و دیگر تجهیزات کار در ارتفاع همچون طناب راپل و بالابر می باشند.

یکی از تکنیک های رایج در زیباسازی شهر و ساختمان ها، استفاده از مزایای رنگ و توجه به اصول نقاشی نمای ساختمان می باشد. در واقع رنگ به محیط طراوت می بخشد و به نوعی گرمی بخش پیرامون است. در همین راستا از سوی مجریان پروژه های ساخت و ساز، متناسب با جنس مصالح نما، از مزایای رنگ برای نقاشی نما استفاده می نمایند.

نیاز به ذکر است که اجرای نقاشی نما، یک کار چند مرحله ای است و در واقع نقاش ساختمان حرفه ای قادر به ارائه چنین خدماتی است. ضمن آنکه نقاش ساختمان بایستی آشنایی کامل با اصولی نقاشی نما در ارتفاع داشته باشد و به نحوی نسبت به ارتفاع، فوبیا و یا ترس نداشته باشد و مسلط بتواند از عهدۀ نقاشی نمای ساختمان برآید.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()