پیچ و رولپلاک سنگ نما یکی از گزینه های مناسب برای جلوگیری از ریزش مصالح موجود در نمای ساختمان به شمار می رود. اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط گروه نماروز با کیفیت عالی و بهترین شکل ممکن صورت می پذیرد. عوامل متعددی بر روی کاهش دوام و ماندگاری سنگ و آجر نما دارند که در بلند مدت باعث ترک خوردگی و سقوط آنها بر روی زمین می گردد. بدین ترتیب شما با صرف حداقل هزینه می توانید با انجام به موقع پیچ و رولپلاک سنگ نما ، مانع از اتفاقات ناگوار جانی و مالی گردید. گروه کار در ارتفاع نماروز سال های متوالی است که در حوزۀ خدمات ساختمانی، به صورت حرفه ای تلاش نموده اند، خدمات تخصصی مرتبط به نمای ساختمان را مشتریان خود ارائه دهند.

ارائه خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب راپل

جهت اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما نیاز به یک سری ابزارآلات مخصوص اعم از دریل، پیچ بند، پیچ و رولپلاک و تجهیزات ایمنی می باشد. بدین ترتیب در صورت مشاهدۀ سقوط بخش هایی از سنگ نمای ساختمان، توصیه داریم که پیش از افزایش خسارت بوجود آمده، نسبت به ترمیم، محکم کاری و انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما اقدام نمائید. با توجه به اینکه سطح دسترسی به نمای ساختمان برای عموم افراد امکان پذیر نمی باشد، تنها با استفاده از تجهیزات بالابر ، داربست ، طناب و ... می توان اجرای خدمات ساختمانی مرتبط به نما را انجام داد. برای اطلاع از هزینه خدمات نصب توری مرغی به سایت نماروز مراجعه کنید.

هم اکنون از سوی گروه ساختمانی نماروز، خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما با راپل با طناب بندبازان صورت می پذیرد. ضمن آنکه پس از بررسی وضعیت نمای ساختمان و نوع خدماتی که قصد ارائه آن را دارند، نسبت به نحوۀ اجرای کارهای ساختمانی تصمیم می گیرند. همواره پیش از انجام کار، محاسبات مرتبط به هزینۀ پیچ و رولپلاک سنگ نما محاسبه گردیده و به مشتریان اعلام می گردد.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()