تا کنون ساختمان هایی را در سطح شهر ملاحظه نموده اید که بخشی از قسمت نمای آن رطوبت و به اصطلاح، شوره زده است. در واقع، مصالح نمای ساختمان به دلایل مختلفی دچار فرسودگی می شوند و بدین ترتیب باعث این اتفاق می گردد. جهت جلوگیری از این اتفاق ناگوار بایستی نسبت به  آب بندی نمای ساختمان ، هر چه زودتر اقدام نمائید. از مصالح متفاوتی برای ساخت نمای ساختمان بهره گرفته می شود و اجرای نادرست آنها، می تواند باعث نشتی رطوبت و آب به نما گردد. در نتیجه گروه کار در ارتفاع نماروز با امکانات حرفه ای که در اختیار دارند، می توانند نیاز مشتریان یا همان مالکین ساختمان ها را در رابطه با اجرای آب بندی نمای ساختمان برآورده نمایند.

آب بندی نمای ساختمان با متریال مرغوب

در اجرای نمای کامپوزیت می توان مشکل نفوذ آب را که از طریق درزهای آن صورت می پذیرد، را ملاحظه نمود. به عبارتی لاستیک های مخصوص آب بندی قطعات کامپوزیت به درستی صورت نپذیرد باعث نشتی و نفوذ آب به داخل ساختمان می گردد و به همین دلیل جهت جلوگیری از این اتفاق، بایستی نسبت به آب بندی نمای ساختمان اقدام نمائید. جهت آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت، این درزها با استفاده از چسب های پلی اورتان چسبانده و آب بندی می شود تا بتوان مقاومت نمای ساختمان را نسبت به رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید، وزش باد و بارش باران های شدید افزایش داد.

جهت اطلاع از هزینۀ شستشوی نمای ساختمان و آب بندی نمای ساختمان بایستی ابتدای کار، وضعیت ساختمان از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته شود. در اجرای آب بندی نمای ساختمان، به شما پیشنهاد می دهیم که از تخصص و تجربیات افراد مجرب بهره مند گردید. گروه ساختمانی نماروز به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و شناخته شده، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات ساختمانی به مالکین ساختمان می باشند.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()