چندین سال است که طراحی فضای سبز در کنار طراحی نمای خارجی و نمای داخلی ساختمان مورد توجه قرار گرفته می شود. چرا که هر کدام از موارد مذکور بر روی زیبایی شهر تأثیرگذار خواهد بود. با توجه به افزایش ساخت و ساز، دیگر کمتر از آثار طبیعت در سطح شهر مشاهده می گردد و به همین دلیل طراحی فضای سبز و ایجاد المان هایی از طبیعت در پیرامون ساختمان ها، از اهمیت بالایی برخوردار است. گروه مهندسی طراحان باغ پارسی با مشاهدۀ این نیاز در سطح شهر، توانسته اند بر اجرای پروژه های طراحی فضای سبز تمرکز داشته باشند.

اجرای طراحی فضای سبز در مجتمع های تجاری

فضای سبز در سطح شهر نسبت به گذشته کاهش یافته است ولی همچنان خیلی از افراد تمایل دارند که هنگام اجرای پروژه های ساختمانی، نسبت به طراحی فضای سبز پلن ریزی نموده و جلوه ای متفاوت و دیدنی به محیط می بخشند. مطمئناً الویت قرار دادن طرحی فضای سبز در محیط های مسکونی، تجاری و اداری، به طور مثال اجرای آبنما می تواند حال و هوای ساکنین آن ساختمان ها متحول سازد.

طراحی فضای سبز یکی از روش های مؤثر برای سالم سازی پیرامون ساختمان ها به شمار می رود. بدین ترتیب توانسته اند تعامل میان انسان ها و طبعت را با استفاده از طراحی فضای سبز برقرار نمایند. از آثار و نتایج حضور داشتن در فضای سبز می توان به کاهش استرس و تنش میان ساکنین ساختمان، کاهش آلودگی صوتی، کاهش آلودگی هوا، ایجاد محیط فرح بخش برای اعضای ساختمان و برگزاری دورهمی ها در یک محیط فضای سبز اشاره نمود. همواره شاهد گسترش اجرای پروژه های طراحی فضای سبز برای مجتمع های مختلف می باشیم. گروه مهندسی طراحان باغ پارسی در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند موفق به اجرای پروژه های متعددی در این حوزه گردند.

   گروه مهندسی طراحان باغ پارسی 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()