شارژ کپسول بایستی توسط افراد متخصص انجام بپذیرد چون نیاز به کسب دانش دارد. منطبق بر دستورالعمل مشخص، اجرای شارژ کپسول آتش نشانی صورت می پذیرد. قطعاً با ارائه روش های نوین در حوزۀ شارژ کپسول خاموش کننده، اپراتورها راحت تر می توانید فرآیند شارژ کپسول را انجام دهند. متصدیان گارگاه های شارژ کپسول، بر اساس دستورالعمل مندرج بر روی کپسول ها، این کار را انجام می دهند. در حال حاضر خدمات ایمنی آتش گریز تهران به منظور جلب رضایت مشتریان و همچنین ارتقاء سطح خدماتی که ارائه می دهند، امکان بازدید از فرآیند شارژ کپسول آتش نشانی را برای متقاضیان فراهم نموده اند.

شارژ کپسول توسط متصدیان آموزش دیده

به طور کلی تمامی کارگاه هایی که در حوزۀ شارژ کپسول آتش نشانی فعالیت دارند، موظف به رعایت ضوابط استاندارد هستند. عمدتاً گفته می شود که تمامی متصدیان و پرسنلی که در زمینۀ شارژ کپسول های خاموش کننده فعالیت می کنند، بایستی دوره های تخصصی مربوطه را آموزش ببینند و دارای گواهینامه مربوطه باشند. آتش سوزی و انفجار از اتفاقات ناگواری است که به طور ناگهانی افراد را غافلگیر می کند و هر ساله توانسته خسارات و صدمات مالی و جانی گسترده ای برای آن محیط بوجود آورد.

با توجه به اینکه در محیط های مختلف مواد اشتعال زای متفاوتی همچون لباس، کاغذ، مقوا، بنزین، گازوئیل و ... مشاهده می شود. بدین ترتیب متناسب با محیط های مختلف از کپسول آتش نشانی با محتویات خاموش کنندگی متفاوت بهره می گیرند. با توجه به اینکه برخی از آنها دارای قابلیت شارژ مجدد هستند، پس از منقضی شدن و یا تخلیۀ کپسول می توانند نسبت به شارژ کپسول اقدام نمایند. البته بایستی برای این کار به مراکز معتبر همچون مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید که با رعایت تمام اصول، بتوانند اجرای شارژ کپسول های آتش نشانی را انجام دهند.

  خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()