پوکه معدنی از رایج ترین سنگ هایی است که در برخی از مناطق قابل استخراج می باشد. از ویژگی های بارز پوکه معدنی می توان به ساختار آن که حالت متخلخل دارد، اشاره نمود. سال های متوالی است که شاهد به کارگیری پوکه معدنی در تهران هستیم که جهت مصارف گوناگون از آن استفاده می نمایند. به عبارتی این نوع سنگ به دلیل ویژگی ظاهری که از آن برخوردار است، در اجرای عملیات عمرانی، ساختمان سازی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت خرید پوکه معدنی در تهران می توانید با مجموعۀ پوکه معدنی رضایی تماس گرفته و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

کاربرد پوکه معدنی در تهران

پوکه های معدنی را می توانید در طبیعت مشاهده نمائید که به دلیل مزایای بارز آن، جهت امور کشاورزی، ساخت و ساز و همچنین تزئین آکواریوم به کار برده می شوند. جهت تأمین پوکه معدنی در تهران می توانید به مراکز معتبری که در این حوزه فعالیت می کنند، مراجعه نمائید. کاربرد پوکه معدنی در امور شیب بندی ساختمان بسیار مشهود می باشد و می توان بدین ترتیب مسیر مناسبی برای جاری شدن آب در سطح را فراهم نمود.

کاربری پوکه معدنی در تهران، در امور کف سازی و اجرای سقف می باشد و می تواند بهترین جایگزین برای دیگر مصالح ساختمانی سنگین به شمار رود. در حال حاضر کاربرد گستردۀ پوکه معدنی در تهران را می توانید در اجرای پروژه های ساخت بلوکه های پوکه ای، ملات بتن و دیوارهای از پیش ساخته و همچنین زهکشی در محیط های گلخانه ای و کشاورزی مشاهده نمائید.

قیمت  پوکه معدنی در تهران به نوع آن بستگی دارد چون این نوع سنگ را می توانند از منطقه های مختلف استخراج نمایند که ممکن است دارای کیفیت متفاوت نسبت به یکدیگر باشند. جهت سفارش پوکه معدنی در تهران می توانید با دفتر فروش پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

    پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()