پوکه معدنی به عنوان یکی از قطعات اصلی است که در اجرای پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. پوکه معدنی نوعی سنگ آتشفشانی است که با عنوان سنگ آذرین شناخته می شود و به نوعی حاصل فوران گدازه های آتشفشانی می باشد. فروش پوکه معدنی به عنوان یکی از سنگ های رایج روی زمین در سطح بازار مشاهده می شود. به نوعی انواع پوکه معدنی را می توانید در کف دریا، زیر ساختمان ها، اطراف آتشفشان ها و غیره مشاهده نمائید.

پوکه معدنی رضایی از جمله مراکزی است که در زمینۀ تأمین و پخش پوکه معدنی فعالیت می کنند ولی این نوع سنگ را معادن قروه تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

عوامل تعیین قیمت پوکه معدنی

پوکه های معدنی دارای مصارف گسترده ای هستند چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشند که باعث تمایز آنها نسبت به سنگ های معمولی در طبیعت شده است. علت استقبال از به کارگیری و فروش پوکه معدنی، وزن سبک و ابعاد متنوع آن می باشد. البته از دیگر مزایای آن می توان به قابلیت جذب رطوبت خاک اشاره نمود. در اجرای پروژه های ساختمان سازی، امور کشاورزی، مقابله با زلزله، مصارف پزشکی، باغبانی و غیره می توان مشاهده نمود.

قیمت پوکه معدنی بر مبنای جنس و ابعاد تعیین می گردد. به عبارتی متناسب با پروژه های مختلف، می توانید مناسب ترین پوکه های معدنی را با قیمت مناسب خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید. آنالیز پوکه معدنی از نظر ساختاری می توان به داشتن دی اکسید سیلیکون، اکسید آلومینیوم، کلسیم، سدیم، پتاسیم، کریستال های معدنی و مقداری آهن اشاره نمود. از دیگر ویژگی های مهم پوکه معدنی، غیر قابل حل بودن و قابلیت خنثی بودن از نظر شیمیایی اشاره نمود. هم اکنون در حجم قابل توجهی می توانید از طریق پوکه معدنی رضایی، با قیمت ارزان تر از بازار اقدام به خرید پوکه معدنی در تهران نمائید.

   پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()