کرگیری بتن در کرج نیاز مجموعه هایی است که در حوزۀ ساخت سازه های بتنی فعالیت دارند. در این مقاله تلاش داریم تا شما را با این نوع خدمات آشنا سازیم تا سطح اطلاعات عموم خود را گسترش دهید. مقصود از انجام کرگیری بتن که با عنوان مغزه گیری بتن نیز شناخته می شود، این است که با استفاده از مته و دریل برقی، قسمتی از بتن جدا می گردد. بدین ترتیب قطعۀ بتن برش داده تحت آزمایشات تخصصی قرار گرفته می شود تا بدین وسیله بتوانند میزان مقاومت بتن را به طور دقیق محاسبه نمود.

در صورت نیاز به دریافت خدمات کرگیری بتن در کرج می توانید با مهندسین مشاور کاوش مهار البرز به صورت تخصصی مشورت نمائید.

اجرای کرگیری بتن در کرج با ابزارآلات پیشرفته

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، تهیۀ نمونه بتن در راستای ارزیابی خواص و میزان مقاومت فشاری بتن پس از بتن ریزی می باشد. ضمن آنکه مواردی منجمله عبور تأسیسات از بخشی از سازه های بتنی نیز نیازمند به انجام کرگیری بتن دارد. هم اکنون از خدمات مرکز کرگیری بتن در کرج، در مدت زمان کوتاهی بهره مند گردید چون تجهیز به کلیۀ امکانات تخصصی و پیشرفته در این حوزه می باشند.

اجرای کرگیری بتن در کرج تنها توسط برخی از مراکز که تجهیزات پیشرفته ای در حوزه داشته باشند، ارائه داده می شود. لازم به ذکر است که انجام کرگیری بتن در راستای ایجاد بازشو صورت می پذیرد. با توجه به اینکه همواره شاهد گسترش ساخت و سازهای بتنی هستیم، ارائه خدمات کرگیری بتن در کرج بیش از گذشته احساس می شود.

جهت اطلاع از هزینۀ کرگیری بتن در کرج و نوع و تیپ خاک می توانید با مهندسین شرکت کاوش مهار البرز تماس بگیرید چون بایستی در ابتدا، خواستۀ شما در محل مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود و در نهایت تخمین هزینه صورت می پذیرد.

 شرکت کاوش مهار البرز 

آدرس:

کرج، گوهردشت، فاز3، بلوک 2، خیابان 14، پلاک 13

تلفن:

 14  51   35  34 - 026

 250   7668   0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()