اجرای نقاشی نما نیاز به ابزارآلات مخصوص دارد چون علاوه بر اینکه فرد اقدام به رنگ آمیزی نمای ساختمان می نماید، بلکه نیاز به وسایل ایمنی برای کار در ارتفاع می باشد. امروزه کلیه گروه های ساختمانی قادر به ارائه چنین خدمات تخصصی نمی باشند و به همین دلیل بایستی از مجموعه هایی درخواست داشته باشید که دارای نیروی متخصص و همچنین وسایل لازم برای کار در ارتفاع را داشته باشند. هم اکنون گروه کار در ارتفاع نماروز به سابقه درخشانی که در حوزه اجرای کارهای ساختمانی متعلق به نمای ساختمان را کسب نموده اند، قادر به ارائه خدمات تخصص  نقاشی نما با طناب ، داربست و دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع می باشند.

رعایت اصول اجرای نقاشی نما

فاکتورهای متعددی در اجرای نقاشی نما دخیل هستند که یک نقاش مجرب تلاش می کند تمام موارد را در نظر بگیرد چون تاثیر مستقیم بر روی نتیجه کار خواهد داشت. رعایت اصول ایمنی، استفاده از ابزارهای کاربردی، زیرسازی اصولی کار و ابزار مناسب برای کار در ارتفاع تنها برخی از موارد مهم و کلیدی در انجام نقاشی نما به شمار می روند. به طور کلی جهت انجام نقاشی نما بایستی تخصص داشت و به صورت اصولی از کلیه وسایل پیش رو به بهترین شکل ممکن بهره گرفت چون بر روی کیفیت کار رنگ آمیزی نمای ساختمان تاثیرگذار خواهد بود. برای انجام شستشوی نمای ساختمان با ما تماس بگیرید.

نکته مهم و طلایی دیگر که در خصوص اجرای نقاشی نما وجود داد، این است که تکنسین کار به محض رویت ایرادات و نقص فنی در نمای ساختمان، ابتدا بایستی نسبت به مرتفع نمودن آنها اقدام نماید و سپس نوبت به اجرای زیرسازی کار و در نهایت نوبت به رنگ آمیزی نمای ساختمان می رسد.. بدین ترتیب گروه نماروز همواره پاسخگوی سفارشات مالکین ساختمان و مجریان کارهای ساختمانی در خصوص اجرای نقاشی نما می باشند.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()