پیچ و رولپلاک سنگ نما بهترین روش برای مقاوم سازی مصالح نما می گردد. فاکتورهای متعددی باعث ریزش سنگ نمای ساختمان می گردد. به روش های مختلفی می توان به قسمت نمای ساختمان دسترسی پیدا کرد و به همین دلیل مدت زمان نصب پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان بر پایۀ عوامل متعددی منجمله روش و حجم کار تعیین می گردد. ضمن آنکه به تسلط داشتن تکنسین و مجری کار بستگی دارد. دلایل متعددی باعث ریزش سنگ نمای ساختمان می گردد که در ادامۀ پست بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم. گروه کار در ارتفاع نماروز به صورت حرفه ای در زمینۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کنند و بدین ترتیب توانسته اند با بکارگیری تجهیزات کار در ارتفاع، موفق به اجرای موفقیت آمیز نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما در مدت زمان کوتاه گردند.

 قیمت اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما

نشست ساختمان، اثرات زمین لرزه، انجام ضعیف و غیر اصولی اسکوپ سنگ، اجرای نامناسب بندکشی نما و ... از جمله عواملی هستند که با گذشت زمان شرایطی را برای سست شدن و ریزش سنگ فراهم نموده اند. بدین ترتیب در صورت لزوم می توان از مزایای پیچ و رولپلاک در ابعاد مختلف، برای مستحکم نمودن مصالح نمای ساختمان منجمله سنگ نما استفاده نمایند. نیاز به ذکر است که تخمین هزینۀ پیچ و رولپلاک سنگ نما بر پایۀ عوامل متعددی همچون سایز و میزان مصرف پیچ و رولپلاک و همچنین مساحت کار ترمیم نما صورت می پذیرد.

در نتیجه هنگام درخواست اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نمای مسکونی، تجاری و غیره، گروه ساختمانی نماروز، پیش از هر اقدامی، کارشناس مجربی را برای بررسی وضعیت نمای ساختمان به محل اعزام می کند.

در نهایت پس از بررسی وضعیت ساختمان، قیمت اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما را تعیین نموده و پس از تأیید مالک ساختمان اقدام می نماید. خدمات نماشویی با بهترین کیفیت انجام می گیرد.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()